Gå til innhold

Bork Laser skal bli større


Anbefalte innlegg

Du er ikke spesielt streng på kostholdet, ser jeg. Mye sjokolade, godteri og brus! For all del, om det er det som trengs for at du skal legge deg i kalorioverskudd, så får du vel ty til det. Problemet er at de fleste simple karbohydratene som du får i deg (nettopp sjokolade, godteri og slikt), vil lagres direkte som fett når du er i kalorioverskudd. Trenger ikke være så streng på kostholdet om du ikke ønsker det, men da må du være klar på en lengre deffing senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et resultat av et for stort overskudd, over for lang tid.

 

Du må spise mer fornuftig. Slutt å dytt i deg alt du finner. Sett opp et kaloribudsjett per dag. La oss si 2100 kcal. Så spiser du det, per dag. Jeg syntes det er letteste å spise mindre tidlig på dagen, da har jeg plass til mer på kvelden om jeg er sulten. Verste er å legge seg sulten.

 

Det finnes mange gode kilder til kalorier, som ikke er så vanskelig å få ned. Det å spise "dårlig" mat på bulk er ikke så farlig, da du som oftest får i deg nok mikro og makronæringsstoffer uansett. Verre på deff.

Det beste er uansett å spise skikkelig mat. Altså, det er ikke farlig å spise skiver med gulost(selv om mange hater brød), men smågodt og sjokolade er ikke akkurat heldig. På den annen side, hvem vil unngå smågodt når man skal spise mange kalorier? Det heter godteri, og det er det en grunn til.

Lenke til kommentar

Som en regel, skal man helst ikke kjenne noen øvelser i ryggen, annet enn belastningen, det skal ikke være noen ubehag. Spenn opp ryggen, stram magemusklene. For å unngå å bruke hendene må stanga helt inntil beina, vekta skal være på helene. Så handler det om timing, finn punktet hvor du må ned, mens vekta fortsatt er på vei opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...