Gå til innhold

Bork Laser skal bli større


Anbefalte innlegg

Kreatin er en aminosyre som produseres naturlig i kroppen, og du finner også en del av det i kjøtt. I layman's terms gir det deg ekstra energi og muligens litt ekstra styrke. Ikke alle merker virkningene av det, men de fleste gjør det.

 

Når du går på kreatin, vil du etter 3-5 dager sannsynligvis merke at du har lagt på deg bittelitt størrelse. Dette er kun vannvekt som er dratt inn i muskulaturen av kreatinen siden kreatinen er diuretisk. Definisjonen på musklene dine kan bli litt svakere, men du vil se bittelitt større ut.

 

For å svare deg på spørsmålet ditt, ville jeg ikke begynt å tenke på kosttilskudd så tidlig i treningen din, spesielt ikke når du enda øker med 2.5-5 kg i hver økt. Når løftene begynner å stagnere og du er mer rutinert kan du begynne med kreatin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gikk glipp av treningen på fredagen, dårlig tid osv i helgen. Nå lurer jeg litt på om jeg skal trene det jeg skulle den dagen, eller trene det jeg egentlig skulle i dag :/

anyone?

 

Tren det du skulle på fredag du, så får du heller ta det igjen om det er mulig ;)

Lenke til kommentar

For å klarere: ingen vits å prøve og prøve om du virkelig ikke klarer å løfte med god form. Spesielt i skulderøvelser blir du veldig fort utsatt for skader om du ikke er forsiktig. Du kan prøve å gjøre et sett, men om du ikke klarer å gjøre det med god form, er det absolutt ingen vits i å prøve igjen da det vil være ineffektivt. Mye bedre å gå ned en kilo eller to og presse ut et par ekstra reps om mulig, så gir du jernet på 37,5 kg gangen etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...