Gå til innhold

Bork Laser skal bli større


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de siste gangene jeg har skrevet om kosthold har jeg spist ganske mye kjøtt da

i går

1L helmelk

1L sjokolademelk

4eggsommelett med ost skinke og 2 brødskiver

2 biffer med hjemmelagd potetmos, sopp og stekt gulrot

1 cola

1 pose chillinøtter

tror det var alt

i dag ble kostholdet litt usunt

1grandiosa kebabpizza

1L helmelk

to cheesburgere (ikke hjemmelagd)

to ostepølser

1 pose chilinøtter

Lenke til kommentar

Skaff deg kyllingfilet, inneholder mindre fett enn biffen og er mye billigere. Ville også droppet cola, sjokomelk, pølser. Det du ramset opp av kjøtt er ikke "mye".

Ser at du bare er 18år, da kan det jo seff bli litt begrenset hva man har råd til av kosthold osv. Er ofte det som begrenser de fleste i starten.

Lenke til kommentar

Skaff deg kyllingfilet, inneholder mindre fett enn biffen og er mye billigere. Ville også droppet cola, sjokomelk, pølser. Det du ramset opp av kjøtt er ikke "mye".

Ser at du bare er 18år, da kan det jo seff bli litt begrenset hva man har råd til av kosthold osv. Er ofte det som begrenser de fleste i starten.

 

Målet hans er å bygge muskler og å bli større, så mindre fett er ikke nødvendig. Å droppe cola kan jeg si meg godt enig i, men sjokomelk er også en grei metode for å legge seg i kalorioverskudd om man har problemer med det.

 

 

^Lol.

 

^10hi

 

Utdyp hva du synes er latterlig så det kan være til hjelp for både trådstarter og andre.

Lenke til kommentar

Få i deg mer melk gutt! Syntes selv at div frokostblandinger kan være en enkel måte å øke totalt kcal ved å spise en stor porsjon. Min personlige favoritt er 250g havregryn og 0,6l kulturmjølk eller H-melk. Går rett ned og over 1000 kcal i ett måltid.

Lenke til kommentar

Få i deg mer melk gutt! Syntes selv at div frokostblandinger kan være en enkel måte å øke totalt kcal ved å spise en stor porsjon. Min personlige favoritt er 250g havregryn og 0,6l kulturmjølk eller H-melk. Går rett ned og over 1000 kcal i ett måltid.

250g??? Er det noe feil med matvekta di?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...