Gå til innhold

Bork Laser skal bli større


Anbefalte innlegg

takk for tipset

skal huske på det og prøve å få til teknikken neste gang med bare stanga før jeg putter på vekt.

skulle hatt videokamera på mobilen, så ville det vært lettere å se hva som er galt :)

 

Lurt. Og filme en gang i blant er alltid lurt, der kan du se dine egne feil og evt legge ut så andre kan hjelpe, eller om du vet ting selv, rette opp selv. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ganske så greit:)

glemte å oppdatere

 

sist terning var

bøy - 3 * 5 * 42.5

benk - 3 * 5 * 32.5

mark 2* 5 50 gjorde det to ganger for den første var litt slurvete

 

alt gikk ganske greit. Blir ikke så veldig sliten i låra etter bøy egentlig, synes det er noe rart.

 

skal filme så fort jeg kan det.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hvor mye du spiser for tiden og hva målet er. Kort sagt skal du egentlig spise omtrentlig det samme. Om du legger deg 500 kcal over vedlikehold, vil matinntaket naturligvis måtte være større på dager du trener pga. forbrente kalorier under trening.

Endret av Eloquent
Lenke til kommentar

benk 3*5* 35 her kjente jeg det litt i skuldrene, har ikke gjort det før :/

 

Dette kan komme av to ting: feil løfteteknikk eller dårlig thoracic extension (som jeg linka tidligere i denne tråden). Om smerten vedvarer, vil jeg anbefale deg å trene opp dine rotatorkuffer med external/internal cable rotations.

 

Edit: vil som nevnt over anbefale deg å få filmet alle øvelsene så du kan legge dem ut her og få rettet ut i alt som er galt. Ingen skam i å utføre øvelsene feil, og heller ikke i å spørre om korreksjon - det er faktisk noe av det aller lureste du kan gjøre. Ved å passe på at du har riktig form i alle øvelsene du gjør, gjør du det langt mindre sannsynlig at det oppstår skader. Ved feil løfteteknikk, SPESIELT i baseøvelsene, kan jeg garantere deg at du vil få skader før eller senere, og disse kan være varige.

Endret av Eloquent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...