Gå til innhold

Bork Laser skal bli større


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i går

1L helmelk

1L sjokolademelk

4eggsommelett med ost skinke og 2 brødskiver

2 biffer med hjemmelagd potetmos, sopp og stekt gulrot

1 cola

1 pose chillinøtter

tror det var alt

 

i dag ble kostholdet litt usunt

 

1grandiosa kebabpizza

1L helmelk

to cheesburgere (ikke hjemmelagd)

to ostepølser

1 pose chilinøtter

Lenke til kommentar

dårlig trening i dag på grunn av dårlig tid. Angrer på A: at jeg ikke dro tidligere B: at jeg ikke utsatte det til i morgen.

måtte rushe gjennom programmet, ta for korte pauser mellom setta og tok bare to oppvarmingssett på hver øvelse.

 

Bøy - 52.5

benk - 37.5 kjente det mye i armene og ike fullt så mye i brystet, sikkert dårlig teknikk og lite pauser som har skylden.

Mark - 70 er en slags milepæl å løfte kroppsvekten :) satan det var tungt. Kanskje på grunn av dårlig oppvarming.

Lenke til kommentar

Stangen berører vel brystet når du trener benk? Hvis du ikke løfter hele veien i benkpress, trener du nesten kun triceps.

Det vil jeg ikke si meg helt enig i. For nybegynnere uten oppspenn kan det være helt greit å løfte til kloss istedet for nedi brystet. Like greit å utsette skulderbetennelsen litt ;)

Lenke til kommentar

berører det punktet litt lenger ned enn mellom brystvortene hvis du skjønner

 

Det vil jeg ikke si meg helt enig i. For nybegynnere uten oppspenn kan det være helt greit å løfte til kloss istedet for nedi brystet. Like greit å utsette skulderbetennelsen litt ;)

skulderbetennelse? kan det ha noe med at jeg fikk litt småvondt i skulderen sist gang? skrev om det for noen dager siden.

forresten så lager jeg litt sånn svai i ryggen, er ikke det meninga a?

Lenke til kommentar

Man løfter nå sjeldent det samme i benk som i markløft eller knebøy. Jeg er enig i at det er en "lav" vekt, men det gjelder også de andre øvelsene, synes ikke benken skiller seg merkverdig ut. Alle må trene på sitt nivå, og starte ett sted og jobbe seg oppover. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...