Gå til innhold

Bork Laser skal bli større


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

har begynt å bulke og trene igjen. vektøkninga har gått ganske dårlig , veier rundt 73 nå(skjønner ikke vhordan det går an når jeg veide 80 for ikke så lenge siden), men løfter mer i forhold til kroppsvekt enn jeg gjorde før.

siste treninger:

knebøy - 110*5

benkpress - 75*5

markløft - 142.5*5

ohp - 50*5

roing - 72.5*5

Endret av General Bork Laser
Lenke til kommentar

har begynt å bulke og trene igjen. vektøkninga har gått ganske dårlig , veier rundt 73 nå(skjønner ikke vhordan det går an når jeg veide 80 for ikke så lenge siden), men løfter mer i forhold til kroppsvekt enn jeg gjorde før.

siste treninger:

knebøy - 110*5

benkpress - 75*5

markløft - 142.5*5

ohp - 50*5

roing - 72.5*5

Du har vært slapp, du har ikke trent, du har spist mindre og kroppen har kvittet seg med energikrevende masse. Enormt enkelt i grunn.

Lenke til kommentar

 

har begynt å bulke og trene igjen. vektøkninga har gått ganske dårlig , veier rundt 73 nå(skjønner ikke vhordan det går an når jeg veide 80 for ikke så lenge siden), men løfter mer i forhold til kroppsvekt enn jeg gjorde før.

siste treninger:

knebøy - 110*5

benkpress - 75*5

markløft - 142.5*5

ohp - 50*5

roing - 72.5*5

Du har vært slapp, du har ikke trent, du har spist mindre og kroppen har kvittet seg med energikrevende masse. Enormt enkelt i grunn.

 

har absolutt ikke vært slapp lol,har vært mye i felt, men trodde ikke jeg skulle gå ned så mye . syntes det var rart jeg har blitt sterkere i markløft samtidig som jeg har gått ned en del i vekt.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Tok en anneredes legday

Frontbøy   80kg 5/5/5

85kg 5/5

Sissysquat 7-7-7-7

Benpress 125kg 17

134kg- 15

143kg- 15

Barbell hip thrust 110kg 8/8

120kg-  8

Lårcurl 40.9kg 12/12

47.7kg- 10

 

ville hitte quadsene mer og kjente frontbøy treffer magen bra også. Men hip thrustene kjenner jeg ikke i rompa, mest ryggen. Vet ikke om jeg gjør det feil eller bruker for lite/mye vekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...