Gå til innhold

Bork Laser skal bli større


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok da venter jeg med belte så lenge :)

 

to ostesmørbrød (2ost 2brød 2salami per stykk)

1.5 liter melk, med oboypulver av og til

en fjordlandrett til middag kjøttkaker ca 630kcal

en hvitløksbaguett

vaniljeis

chilinøtter 50-100g ellernoe

 

æsj klarer fortsatt ikke spise så mye for tiden :hm:

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Jaja, 3600 kcal er jo kanskje litt i overkant dersom du ikkje ønskjer å få ein del feitt på kroppen i tilegg til musklar.

Forøvrig såg eg på videoen din og la merke til noko i markløft. Du lot ikkje vekta ligge død (derav deadlift) mellom kvart løft, og då kan ryggen fort bli litt krumma akkurat i det du går opp igjen. La vekta ligge død på bakken mellom kvart løft!

Lenke til kommentar

Jaja, 3600 kcal er jo kanskje litt i overkant dersom du ikkje ønskjer å få ein del feitt på kroppen i tilegg til musklar.

Forøvrig såg eg på videoen din og la merke til noko i markløft. Du lot ikkje vekta ligge død (derav deadlift) mellom kvart løft, og då kan ryggen fort bli litt krumma akkurat i det du går opp igjen. La vekta ligge død på bakken mellom kvart løft!

3600kcal er ikke mye.

Lenke til kommentar

Jaja, 3600 kcal er jo kanskje litt i overkant dersom du ikkje ønskjer å få ein del feitt på kroppen i tilegg til musklar.

Forøvrig såg eg på videoen din og la merke til noko i markløft. Du lot ikkje vekta ligge død (derav deadlift) mellom kvart løft, og då kan ryggen fort bli litt krumma akkurat i det du går opp igjen. La vekta ligge død på bakken mellom kvart løft!

ja, jeg legger den iallefall død nå :thumbup:

 

3600kcal er ikke mye.

hvor mye er for mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...