Gå til innhold

Den overraskende store hybel i Trondheim-tråden


Han Far

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva du mener med "innerst", men bodde i 22 A, og der hadde vi kun kjøkken med bord og pinnestoler og null plass til å plassere ting som sofaer og TV (som ser ut til å være vanlig å ha i kollektiver på Berg og Lerkendal).

 

Det var riktignok mer plass i fellesarealet der enn i Singsakerbakken hvor jeg bor nå, men å kalle det stue vil være å overdrive sterkt.

Endret av operg
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva er sjansen for å få SiT hybel som -94 modell og snart andreårsstudent? Har søkt Berg, Lerkendal og Nedre Singsaker, og la inn søknad i midten av januar.

Fikk ikke da jeg flyttet opp hit, men denne gangen vil jeg kjempe med nebb og klør for å komme meg på et kollektiv.

Endret av Haisop999
Lenke til kommentar

Det mye ledig rundt omkring. Hvis du velger innflytting før 1.juni er det gode sjanser for å få bolig. Etter 1.juni er det 96 som har prioritet, og du må trolig vente til utpå høsten før du får noe. Endre innflytting til mai og du har gode sjanser. Dvs, juni er det for sent, kun mai som lar deg komme før 96

Endret av MrStetus
Lenke til kommentar

Flytter til Trondheim til høsten, og begynner på Gløshaugen. Ønsker å bo i et sosialt kollektiv, og nærme skole og treningsmuligheter. Er totalt ukjent i Trondheim så vet lite om hvilke områder studenter foretrekker, og hva som er bra områder. Noen som har noen anbefalinger?

 

Teknobyen er et veldig sosialt sted å bo. Vi er ca 100 som deler et stort kjøkken(så godt som aldri kø) og har en stor felles stue. Mye forskjellige fester og alltid et vors du kan henge deg på om du vil. Samtidig er det ikke noe problem å trekke seg unna hvis man føler for det. Ligger rett ved siden av Gløs og nærme trening og samfunnet. Godt miljø blant vi som bor her også. :)

Lenke til kommentar

Har fått tilslag på en hybel via SiT, men slett ikke i den studentbyen jeg ønsket. Jeg vil ikke være kresen, så vær så snill å ikke døm meg,

men er det mulig å få omgjort boligområdet? Noen som har erfaring?

Ifølge hjemmesiden så har de ledige hybler i studentbyen jeg så på, og jeg er villig til å signere kontrakt nå.

Lenke til kommentar

Har fått tilslag på en hybel via SiT, men slett ikke i den studentbyen jeg ønsket. Jeg vil ikke være kresen, så vær så snill å ikke døm meg,

men er det mulig å få omgjort boligområdet? Noen som har erfaring?

Ifølge hjemmesiden så har de ledige hybler i studentbyen jeg så på, og jeg er villig til å signere kontrakt nå.

Hvilken ønsker du deg, og hvilken fikk du tilslag på? 

 

Uansett kan du bare takke nei, og søke på nytt. Velger du innflytting nå så er det fortsatt godt mulighet. Ring Sit og hør hva de tenker.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du mener med "innerst", men bodde i 22 A, og der hadde vi kun kjøkken med bord og pinnestoler og null plass til å plassere ting som sofaer og TV (som ser ut til å være vanlig å ha i kollektiver på Berg og Lerkendal).

 

Det var riktignok mer plass i fellesarealet der enn i Singsakerbakken hvor jeg bor nå, men å kalle det stue vil være å overdrive sterkt.

Hvordan er hybelene i Singsakerbakken? Bærer byggene preg av å være gamle? Er det virkelig så ille uten ordentlig stue?

Lenke til kommentar

Fikk tilbud om hybel i 4-manns kollektiv på Voll i går! Hyblene blir visst ferdigstilt i august 2015, så håper dette blir bra :-) Kjekt ettersom jeg ikke kjenner en sjel, og vanskelig å finne en hybel når jeg ikke kan komme på visning. 
Noen flere som har søkt på de nye hyblene på Voll Studentby?

Lenke til kommentar

Fikk tilbud om hybel i 4-manns kollektiv på Voll i går! Hyblene blir visst ferdigstilt i august 2015, så håper dette blir bra :-) Kjekt ettersom jeg ikke kjenner en sjel, og vanskelig å finne en hybel når jeg ikke kan komme på visning. 
Noen flere som har søkt på de nye hyblene på Voll Studentby?

 

Husk å investere i et par gode sko om du har planer om å gå på byen ofte.  :wee: 

 

Endret av Horrorbyte
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...