Gå til innhold

Den overraskende store hybel i Trondheim-tråden


Han Far

Anbefalte innlegg

Finnes det noen ulemper ved å bo rundt elgeseter? Mer spesifikt Elgeseter gate, meget nærme Teknobyen. Vet jo at det er positivt at det er nærme Gløs og Samfundet osv osv, men er det noen ting man burde være obs på? Er det f eks bråkete? Hører man tog kjøre forbi? Bråk fra rosenborg-fans som går forbi? Hva som helst! Er ikke fra Trondheim, så alt jeg har av info er fra boligannonser, og de trekker jo bare frem de positive sidene, hehe

Endret av Matias Sunde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen ulemper ved å bo rundt elgeseter? Mer spesifikt Elgeseter gate, meget nærme Teknobyen. Vet jo at det er positivt at det er nærme Gløs og Samfundet osv osv, men er det noen ting man burde være obs på? Er det f eks bråkete? Hører man tog kjøre forbi? Bråk fra rosenborg-fans som går forbi? Hva som helst! Er ikke fra Trondheim, så alt jeg har av info er fra boligannonser, og de trekker jo bare frem de positive sidene, hehe

 

Om det er ut mot gaten er det jo Trondheims mest trafikkerte hovedåre. Bygårdene der er gamle så det kan nok variere stort om de er godt isolert på vinteren osv. Ta deg en tur med google streetview.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet noen om det finnes oppvaskmaskiner i kjøkkenene i studentboligene i Magnus Den Godes gate 2, og hvordan hyblene der ellers er?

Store rom, men slitent. Noen år siden jeg var der, men ser ikke ut til å være gjort særlig mye oppgraderinger der siden...70-tallet? Tror det er treningsrom i kjelleren da, og særdeles kort vei til EL-bygget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...
flaash skrev (På 4.1.2020 den 15.26):

Når bør jeg søke hybel hos SiT? Kommer rett fra vgs. Vil det være en fordel å søke tidlig?

Sjansen for å få plass synker for hver dag som går, men de fleste steder er det nok ingen fare enda, og noen steder vil det nok være tidsnok å søke i sommer, også.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 8 måneder senere...
Letterboxd skrev (2 timer siden):

Noen som vet om Voll studentby er stille? Tenkte spørre etter en ettasje lavt siden jeg er redd høyde, men blir dumt hvis det er en bråkete studentkjeller.

Er ikke studentkjellere på Voll, de er på Moholt. Ja, er veldig stille der. Ikke for mye festing, og bra standard. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...