Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Estimated time for å være oppe igjen er klokka 12. (3am PDT)

Edit; Serverne gikk akkurat opp igjen mens jeg skrev dette.

Får bare smøre oss med tålmodighet og håpe det faktisk er i orden nå. Kjedelig å ikke få fortsatt main storyen pga instance trøbbel.
Then again får jeg lvlet mye som fisherman :)

LvL 24 fisherman og 23 arcanist for øyeblikket.

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke inn - "Server is full" :p. Jadda..

Sto at de skulle gradvis åpne serverne for trafikk til de fant ut hvor grensa lå for instance serverne og så jobbe videre derifra.

 

 

For de av dere som ikke har sett den enda;

 

 

 

Kommer opp om man venter et minutts tid i hovedmenyen i spillet.

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Man får beholde karakteren sin fra Open Beta (Phase 4 som var forrige helg) og om man har en Legacy konto (altså spilte 1.0) men ikke noe av det som er gjordt før.

Flott :) Takk for svar.

 

 

Er det verdt å kjøpe denne gang? Lysten på et nytt mmo jeg ikke avslutter etter en uke... Fortsatt ikke noe som har overgått Everquest.

Jeg vil tørre å påstå at det er verdt å prøve. Selv om jeg ikke ble helt oppslukt av spillet, så virker det bedre enn de fleste andre MMOer for øyeblikket. Skal selv bestille det nå :)

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Er det verdt å kjøpe denne gang? Lysten på et nytt mmo jeg ikke avslutter etter en uke... Fortsatt ikke noe som har overgått Everquest.

 

Nå snakker du sikkert om EQ1, men uansett, jeg har vært stor fan av Everquest 2 i mange år. FFXIV er det som har vært nærmest det ihvertfall. Jeg anbefaler ihvertfall spillet.

Men det er slow-paced i forhold til andre MMO så det vil ikke falle i smak for alle.

Og ja, denne gang kan man hoppe :p

Lenke til kommentar

 

Nå snakker du sikkert om EQ1, men uansett, jeg har vært stor fan av Everquest 2 i mange år. FFXIV er det som har vært nærmest det ihvertfall. Jeg anbefaler ihvertfall spillet.

Men det er slow-paced i forhold til andre MMO så det vil ikke falle i smak for alle.

Og ja, denne gang kan man hoppe :p

Great! Snakket om EQ1 "The One And Only". Liker slow paced. Håper bare at alt ikke er lagt om som et manus jeg skal gjennom. Ala WoW og alle andre i ettertid. Liker litt hva skal man si.. "Sandbox-preg". Vil lage min egen historie, og ikke måtte gå fra A-B som de fleste Single player-spill.

Lenke til kommentar

For de av dere som ikke har sett den enda;

Kommer opp om man venter et minutts tid i hovedmenyen i spillet.

Nydelig. :) Har sett den før, men den tåler fint et gjensyn. :) Interessant nok tenkte jeg ikke over hvem karakterene var da jeg så den første gang, fordi jeg ikke hadde prøvd spillet da. Men hun dama med bånden foran øynene og han lille fyren har jeg faktisk møtt i spillet. :)

 

Er det verdt å kjøpe denne gang? Lysten på et nytt mmo jeg ikke avslutter etter en uke... Fortsatt ikke noe som har overgått Everquest.

 

Tja, det er mye av det samme som Everquest 2, WoW og så videre. Elder Scrolls Online kan kanskje bli et nytt sandbox MMO, men jeg tviler litt. Ellers har vi jo EverQuest Next, så klart. Men jeg vil påstå FFXIV er et av de beste MMORPGene pr i dag. :)

 

Edit: Kom inn på Phoenix-serveren. Den er vel like bra som de andre. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Bare vær forberedt på at han duden i introen er noe av det mest creepy jeg har sett. :p Tror der noe med de vanvittig lyse øyene og det seriøst stive smilet. Hater fyren. :p

 

Ser keybinds er lagret til kontoen nå? Interessant. Det ble lagret på karakteren i open beta. Det gjør det mye enklere nå å lage flere karakterer, selv på en annen server. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...