Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ferdig med og lage figur, også kommer dette ^^

 

Må sikkert vente 1 time da. får gå og lage mat imens .

 

Noen andre en meg som sliter veldig med og velge class og race?

 

Man velger jo stat points i spillet så man kan jo ikke akkurat bytte class på slutten av spillet, visst man har kun valgt INT og skal gå over til Warrior. :hmm:

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tja, man bytter klasse ved å velge et annet våpen. Enkelt og greit. Faktisk kan man lagre en hel drøss med våpen/rustning-oppsett og gi de egne navn, og disse snarveiene igjen kan plasseres på hotbar. Når de gjør det så lettvint å bytte klasse skulle det vært svært rart om vi ikke får oppdatere stats i samme slengen. Vi kan for øvrig bytte klasse fra lvl 10, om noen lurte på det. Alt man trenger å gjøre er å gå til guilden for klassen (archer guild, lancer guild etc) og gjøre en liten quest der. :)

 

Et annet tips: I betaen var jeg nr 100+ på listen på det meste, og da jeg prøvde i dag var jeg nr 22. Men det har fint lite å si. Bare trykk logg inn noen ganger, så går det som regel greit.

Lenke til kommentar

Siden jeg er mann, så lurer jeg på, trur dere jeg kommer til og angre at jeg velger dame?

 

Menn har som regel alt for kjedelig utvalg, som ingen skjegg eller mer mannlig fjes som nesten alle MMo mangler, derfor bruker jeg bare lage en dame, med big tits. :tease:

Skal du spille noe i lengre tid kan det være hyggelig med noe litt penere å se på. Har laga manly man miqote og har også min legacy female miqote lvl 50 whm op ragnarok.

Lenke til kommentar

Men det er jo dvergene som har "dat ass" :p.

 

Jeg er 50/50 på hvilket kjønn jeg velger på characters. Tror det er litt sånn hva jeg føler når jeg lager charactern, men laget en female Thaumaturge i spillet atm.

 

Men uansett, fikk laget en char i Ragnarok rett etter server maintenance. Har lyst til å joine en guild, og ser at det er snakk om at det er en norsk guild der. Hvem skal jeg kontakte for en evt invite?

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Haha fant en liten spøk i spillet.

 

Er en quest hvor man skal finne ut hvilken farge som er mest populær i en by,

 

Også kom jeg over en kommentar.

 

*Once you go black, you never go back* :confused: sa en av vaktene,

 

Rakk ikke ta bilde, visst noen gjør questen få et bilde av det haha.

Lenke til kommentar

Men det er jo dvergene som har "dat ass" :p.

 

Jeg er 50/50 på hvilket kjønn jeg velger på characters. Tror det er litt sånn hva jeg føler når jeg lager charactern, men laget en female Thaumaturge i spillet atm.

 

Men uansett, fikk laget en char i Ragnarok rett etter server maintenance. Har lyst til å joine en guild, og ser at det er snakk om at det er en norsk guild der. Hvem skal jeg kontakte for en evt invite?

kan invite deg til midgard på ragnarok dersom du gir meg ingame nick.

Lenke til kommentar

kan invite deg til midgard på ragnarok dersom du gir meg ingame nick.

Ingame nick: Vaettr Aer

 

 

Sukk.. Ragnarok er full og man kan ikke regge seg der. Jaja.

 

Og så funker ikke Dutyen min jeg må ta for å komme videre med story quest - Spirithold Broken :(.

Er en bug med story quest akkurat nå, så vent litt så blir det nok fikset. Og om man skal lage en ny char der, så vent til når det ikke er peak time.

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Rart de har ikke gått ut med noe offisielt at Ragnarok er stengt, men det er nok congestion control som styrer sånt automatisk. Enten blir det å vente litt til kanskje imorgen tidilig med å lage char eller så kan man begynne på en annen server og ta server change om 2-3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...