Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk at du får besked at hvis du joiner som spectator eller commander så sier du ifra deg "spiller" slot'en på serveren, uansett om du står i kø eller ikke.

 

Dessuten er det jo nesten wallhack hvis du kan driver å overvåke kartet mens du venter på å komme inn å joine en kamerat som du har på voice. Vi vil nok se masse servere uten spectator-mode nettopp på grunn av denne "exploiten".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde "aldri" problemer med BF3 sånn sett. Var vel en dag elns jeg var inne hvor de hadde trøbbel med innloggina, men det var vel det.

 

Å joine fulle servere er dog ikke helt min fisk. Huket bare av for å finne de som manglet et par. :) Ikke verre enn det.

Tok jo ganske lenge før Premium først kom også, så før det var det lik prioritet på alle i tillegg.

Lenke til kommentar

En liten anbefaling av recording software fra meg til dere :)

 

 

Har lekt meg litt rundt med Shadowplay å det er det desidert beste recordingsoftwaren der ute.

Merker 0, nada, zero fps drop når jeg recorder i 1080P og 60fps. Rett og slett imponert.

Du må ha GTX650TI eller høyere for å bruke programmet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg ligger på 4.40 MB/sec, noe jeg syns er litt rart da jeg bare har 30mbps-linje.

Har du 240mbit-linje? Om du har en 30mbit, så er jo 4,4MB/sec over hva du egentlig skal kunne få.

Lenke til kommentar

Starter preloadingen fra jobben nå, makser ut linja hjemm med hele... 560 KB/s! Heldigvis bare to dager igjen til 25 mbit fra altibox etter 3 år med 3 (nå 5) mbit fra Telenor!

 

Var ikke så merkbart i BF3, men i BF4 betaen var det helt håpløst å lang tid jeg brukte på å joine en server sammenlignet med kompisene mine.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Legg til gode servere i favoritter i stedet? Start med å legge til alle webhallen serverne f.eks.

 

Hadde aldri problem med abusive admins osv i bf3, men så joinet jeg servere jeg viste hadde ok folk.

Tror jeg hadde 20-30 servere på favorittlisten min. Alltid en server eller tre med passe mye folk.

Lenke til kommentar

Legg til gode servere i favoritter i stedet? Start med å legge til alle webhallen serverne f.eks.

 

Hadde aldri problem med abusive admins osv i bf3, men så joinet jeg servere jeg viste hadde ok folk.

Tror jeg hadde 20-30 servere på favorittlisten min. Alltid en server eller tre med passe mye folk.

Nei, men det er jo det man vil ut på nye oppdrag. Og noen servere blir man banned fra hvis man har en god runde siden alle skriker "HACKXZSSSSSXZ<ZXZ<DIJ H<SDFOIJ<DSFHOFIJKDIOPKJDFS<KJDSFBKJOFDSKNMDSF"

 

 

:/

 

Men så spiller jeg hver dag i mange timer, så jeg skal ikke si så jævla mye :p

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...