Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen for at du må sende de bevis er jo at de ikke vil at svindlere \ identitet-tyverier skal handle hos dem.

 

Dere dere atpåtil bruker proxyer, så er det ikke rart at det blir noen varsellamper hos dem. :p

 

Jeg foretok bestillingen på jobben, og de reagerte antagelig på at IP'en ble logget fra Oslo istedet for der jeg fysisk satt. La bare inn ny ordre hjemmefra uten å betale, og da var det greit.

Kun 4-6 dager igjen nå ...

Lenke til kommentar

Er ikke lenge igjen nå til Battlefield 4. Neste uke :)

 

Jeg kan meddele at Brigaden rekrutterer nå til Battlefield 4.

 

Brigaden er en norsk klan som har vært stabil i noen år nå (siden Bad Company 2), og vi har satset en del på Battlefield 3. Derav blir det naturlig å gå over til Battlefield 4 når det kommer.

 

I Brigaden får du et veldig godt community, med bra samhold, mye humor, taktikkisk spilling og ekte lagspillere.

Det Brigaden krever av deg er at du er villig til å samarbeide, være med på Mumble, møte opp på treninger og klankamper. Vil si du bør være over 18 år, da snittalderen er på noe over 20. Minimum 16 år.

 

http://www.brigaden.org/soknad

 

 

 

34251690051.jpg34256390320.png

 

 

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Så litt mer interessant ut enn de foregående ja, men illustrerer til en viss grad hvor ubalansert luft-bakke fortsatt er. Kjører relativt fritt og uberørt rundt i Little Bird(!) inntil han blir tatt ut av et lucky-shot med rpg.

Jo, ikke uenig. Savner egentlig hvordan det var i BF2, der en kunne gjøre litt skade på fly og helikopter med vanlige håndvåpen, men noe slikt ville kanskje gjøre det hele ubalansert i andre retningen igjen.

Lenke til kommentar

Så litt mer interessant ut enn de foregående ja, men illustrerer til en viss grad hvor ubalansert luft-bakke fortsatt er. Kjører relativt fritt og uberørt rundt i Little Bird(!) inntil han blir tatt ut av et lucky-shot med rpg.

 

Skal sies at han der lå nok relativt langt over snittet hva scout heli skills angår. Jeg har dog ikke prøvd scout heli i BF4, men med mindre det har blitt vesentlig enklere å manøvrere fra BF3 så var han god.

 

Likte at han sa Rush mode virket mer balansert og brukbart nå enn i BF3. Jeg synes forsåvidt rush i BF3 var gøy der også, men det var så vanskelig å finne gode servere med rush, og enda vanskeligere få noen av kompisene mine til å spille det. I BC2 var jo rush det eneste vi spilte, rett og slett fordi det var sinnsykt gøy. Ble også noe betrygget over at han likte map-designen, noe som var kanskje det jeg irriterte meg mest over i BF3.

Lenke til kommentar

BF2 fikk relativ grei bakke-luft balanse etter mange forsøk og patcher. Men startet helt sinnsykt ubalansert. Alle skulle sitte i Blackhawken i begynnelsen, med god grunn: Et par engies kunne sitte og reppe raskere enn noen kunne skade det samtidig som man hadde miniguns som faktisk istedet for 12,7mm kuler skjøt 40mm granater! Dagens Dice er ikke de skarpeste knivene i skuffen, men de dreit seg ganske kraftig ut i "gamle dager" også. Hva skjedde egentlig med balansen slik den var i BF2142? Når de hadde den nærmest perfekt så kastet de plutselig ut alt de hadde lært og skulle plutselig begynne på nytt??

Lenke til kommentar

 

Skal sies at han der lå nok relativt langt over snittet hva scout heli skills angår. Jeg har dog ikke prøvd scout heli i BF4, men med mindre det har blitt vesentlig enklere å manøvrere fra BF3 så var han god.

 

Manøvreringen av fly/heli har blitt progressivt enklere for hver iterasjon i BF serien. BF4 er garantert enda enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...