Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis de kommer ut med den "hemmelige" DLC'en (som består av BF3 maps) tror jeg det blir veldig bra. Kanskje eneste måten de klarer å redde BF4 på da mapdesign har vært helt horribelt. Personlig tror jeg det ville blitt mye bedre om de beholdt BF3 i noen år slik at de fikk tid til å lage et skikkelig BF4 og gode maps. Gode maps er 90% av opplevelsen men virker som om Dice mener at å lage maps bare er et nødvendig onde. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare skryte av DICE som har gjort en enorm jobb for å forbedre spillet siden det kom ut. Det var tydelig rusha, ingen tvil om det.

Fortsatt den dag i dag jobber de knallhardt for å forbedre et spill som er snart ett år gammelt, de hadde ikke vært nødt til det.

Tydelig at de vil bevare et visst rykte. Jeg er mer skeptisk til om jobbingen med spillet fortsetter etter siste DLC og den store patchen som kommer snart. Vil tippe det dabber av etterhvert da, og noen på DICE vil jo bistå på hardline også.

Lenke til kommentar

 

Når kommer denne nye store patchen ut?

Les innholdet i linken.

 

Tweaks and fixes incoming! We are happy to inform you that the anticipated Fall Patch for Battlefield 4 is right around the corner. The certification has started on several platforms and the Fall Patch is targeted for release at the end of September.

 

 

Vet det, tenkte mer på spesifikk dato og klokkeslett

Lenke til kommentar

Hardline ser mer ut som hva Vietnam var for Bad Company 2. En godt utviklet utvidelse som legger til noen ekstra timer med morro.

Stand-alone spill til full pris virker litt røft. Dog litt for tidlig kanskje å dømme spillet :)

 

Hvordan føler dere aktiviteten i BF4 har vært i den siste perioden?

Er fremdeles mange fulle servere, så det er enda bra med aktivitet. For min egen del, så begynner jeg å bli litt lei BF4 etter nesten 600 timer ingame. Tror faktisk jeg skal avinstallere BF4 for å få litt mere plass på SSDen å finne et nytt spill å spille, men har ikke funnet noen god arvtaker enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...