Gå til innhold

Anbefalte innlegg

The teamplay Initiative :

Today we start working in the Teamplay Initiative. The goal of this initiative is to make objective and team oriented play more desirable and understandable.

 

Gameplay objective scoring v1

Make playing the objective more desirable

  • Health & ammo pack re-balance

    Change cooldowns in combat and look at points given out through these gadgets

 

Høres ut i fra changelog at vi snakker om å blant annet booste poeng for cape flagg, defeb, ammo etc. "teamplay" skal virke fristende. Vi trenger tross alt mer poeng , mer xp boost og FLERE RANKS :Sarcasm:

 

September patchen til vanilla blir sikkert fort døpt til Descember patch.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så klart kaster ikke folk ammo, slikt blir det når et competativ spill blir et ultra casual spill som har laser våpen og alle kan spille bra i fra første minutt.

 

Hadde vært litt kjekt å sitt alder graf på kundemassen fra tidligere titler til nå, har mine mistanker om det har økt kraftig i det nedre skikket.

 

Men boost i form av poeng trenger vi da så absolutt ikke, noe automatisk ammo drop system hadde jo også vært passe kjedelig, kaster gledelig ut boksene mine selv!

Endret av Bendorama
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så klart kaster ikke folk ammo, slikt blir det når et competativ spill blir et ultra casual spill som har laser våpen og alle kan spille bra i fra første minutt.

 

 

 

Som jeg har sagt før, BF døde med BF2, etter BF2, delvis 2142 som egentlig ikke være noe særlig populært og døde fortere selv om det kom etter BF2, så har alle andre BF vært for casual, men det er dessverre slik de tjener mest penger men så er det også slik som gjør spill så jævlig helvetes ekstremt dårlige, som BF4.

Det funker til nød med casual play, competitve, nope.

 

Aaah, gamle gode BF2 når du raidet karkand med din ak-101 eller m16, eller skyte ned alt ifra fly til heli til panservogner med din TV missile som faktisk funka og som man kunne styre uten at det kjennes ut som du flytter 5 tonn når du prøver å styre den.

Mye bedre map design og ett mye bedre spill.

 

Men hvis du tar deg en runde public i cs:go så finner du masse retards der også, dessverre er fleste parten av de norske og spiller man cs:go public før midnatt så er det ikke vits engang.

Joda, man kan slå av voip, men stress å slå av å på hele tiden.

Lenke til kommentar

 

Du kan jo snakke med de i squaden på pc...

 

Har truffet på flere som jeg har samarbeida godt med helt random :)

Tror jeg har truffet på en person som brukte ingame voip å han snakket kun urdu. Var hvertfall flere som brukte det på konsoll.

 

Har god erfaring med tyskere. De er meget samarbeidsvillige og GODE.

Lenke til kommentar

Åssen sniper-setup kjøres av folk her? Og da er jeg igrunn ikke interessert i de som kjører medium/close -range. Ikke tofot bak en stein lengst vekk fra alle.

Så du vil ikke ha en sniper rifle som er god i close til medium range å heller ikke en som er god long range?

Edit: SR338 burde passe deg ypperlig siden den er elendig på alle avstander. Sett på 40x scope så har du det værste våpenet i spillet :thumbup:

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...