Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må jo ikke vente siden folk sier at det kom ut idag.

Noen ganger kan man laste ned neste DLC, men må vente med å spille dem.

Får ikke lastet det ned her av en eller annen grunn. Prøvd restart av maskina og modem, men fremdeles skjer det ingenting. Satser på man får lastet ned i løpe av dagen siden det sikkert er mye pågang på nedlastings serverene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte nettopp en runde som infanteri på Lost Islands. Til tross for relativt store avstander funket det veldig greit. Følte jeg på ingen måte ble dominert av hardware. Så, med rett balanse mellom infanteri/hardware funker kartet greit som infanterist, men tyder på at det blir et lite kosekart for snipere, dessverre.

Endret av gard.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Må si jeg er imponert over hva Matle presterer! Nå går jeg jo ikke under 60 FPS på ultra (har 7970)!

 

Nå ser jeg at jeg går under 60 FPS dog..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

De kunne godt ventet enda en uke med dette.

Lagg som bare juling, spesielt irriterende er den der du hakker litt hvert 4. sekund når du løper (ser det på konsoll gameplay på YT), også lagg ellers er det en del av.

Det verste problemet er når jeg skal joine så switcher den etterhvert til vindusmodus og når jeg klikker på vinduet igjen blinker det litt og så går det tilbake til vindu igjen, får det ikke fullskjerm uansett hva. Aldri vært borti dette før så nok en ny feil er introdusert. Gratulerer DICE.

Lenke til kommentar

De kunne godt ventet enda en uke med dette.

Lagg som bare juling, spesielt irriterende er den der du hakker litt hvert 4. sekund når du løper (ser det på konsoll gameplay på YT), også lagg ellers er det en del av.

Det verste problemet er når jeg skal joine så switcher den etterhvert til vindusmodus og når jeg klikker på vinduet igjen blinker det litt og så går det tilbake til vindu igjen, får det ikke fullskjerm uansett hva. Aldri vært borti dette før så nok en ny feil er introdusert. Gratulerer DICE.

 

Ikkje noe lagg her.. Kanskje det er noe annet feil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du var imponert i 3 minutter :wee:

 

For å være ærlig så er jeg fremdeles imponert. Problemet er vel bare at det er deler av kart som absolutt ikke er optimalisert, da jeg får høy FPS på de fleste deler av kart, men som regel på enkelte steder synker det ganske mye.. Men tror fremdeles på at Malte er framtiden. :)

 

Får så lyst til å si "god bless AMD".. XD

 

I mellomtiden har jeg "fikset" problemene mine ved å koble internettet direkte i PC-en. Ser ut som routeren (ASUS RT-N66U) ikke takler port forwarding i det hele tatt...

 

Oppdatert til siste firmaware?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Må si jeg er imponert over hva Matle presterer! Nå går jeg jo ikke under 60 FPS på ultra (har 7970)!

 

Nå ser jeg at jeg går under 60 FPS dog..

What?

 

Så lite? Slå ned mash quality til low/nothing,

 

Sammed med AA.

Opplevde rubberbanding fra helvete her også. To forskjellige servere med to forskjellige maps var uspillbare. Gir trolig opp å prøve fler servere ikveld. Her er det tydeligvis noe galt. Igjen...

Jeg spilte i mange timer i dag før oppdateringen, gikk helt fint. Lå rundt 120-130 fps.

 

EDIT: Noe som er jævlig dårlig, på tanke med slags skjermkort jeg har.

 

Men så er vel skjermkortene mine mest for videoredigering og slike ting, og ikke spilling slik som 780TI?

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...