Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

 

Noen tips til å ranke opp som engineer?

 

 

Jeg spilte nesten bare carbines i begynnelsen og da jeg fikk ACWR gikk det helt over styr, mest fordi jeg kunne bruke carbines på alle klasser og ACWR var helt vanvittig på inf kart. Spilte mye inf only og rush og sånt :) ACE 52 er jo bare en drøm akkurat nå, den er jo så bra. Kjør tanks og gjør mye repairs. Bruk carbines og unlock alle sammen med en gang.

 

Ble ikke helt fortrolig med Ace 52, lite magasin og så kicket den mye.

Beste carbine er fortsatt AK5C, jevnt god og meget bra på hipfire.

 

Bruk angled grip og muzzle brake så kicker den ikke så mye. Ikke kjør på med full auto med mindre du er på kloss hold. Behersker du tapfire så er det et suverent våpen på de fleste avstander.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får dere og en jævlig fps drop på firestorm? Ligger på 60 konstant med alt på ultra, men så fort jeg ser liksom mot hele "området" der all røyken og flammene er går det ned til 30.

 

Som i Bf3, så krever akkurat dette mye cpukraft. Samme greia er det på "sharki" banen på Bf3. Det gjør at CPU er en evig flaskehals. På denne banen i Bf3 gikk jeg fra 65fps til 103 fps på eksakt samme plass ved overklokking fra stock cpu med 1600mhz på minnet til 5ghz cpu og 2666mhz minne. Hadde ingen ting å si om jeg hadde ett gtx 680 eller 2x 780ti classy. banen var totalt "cpu bound" visse plasser, som når man ser utover byen fra toppen av hotellet der helikopteret står.

Merker ikke noe fps drop på noen av brettene, men nå spiller ikke jeg med ultra settings heller.

Ligger dønn stabil på 120fps her.

 

Meshquality på max krever mye cpukraft. Setter man den ned, så får man nok ikkje fpsdrop.

Lenke til kommentar

Har brukt progressivt mindre tapfire siden BF2. Nå tror jeg at det går mer i fullauto generelt siden jeg synes det har blitt mindre og mindre fordel med tapfire, men det er jo klart at dersom man står veldig langt unna så funker fullauto relativt dårlig.

Lenke til kommentar

Har brukt progressivt mindre tapfire siden BF2. Nå tror jeg at det går mer i fullauto generelt siden jeg synes det har blitt mindre og mindre fordel med tapfire, men det er jo klart at dersom man står veldig langt unna så funker fullauto relativt dårlig.

 

Sikt og skyt minst 6 skudd, helst ca 10 (i tilfelle noen av treffene ikke registreres pga netcoden), så er du sikker på at du får jævelen. Fungerer på omtrent alt innenfor 50m. På lenger hold så kan du forsøke tapfire og håpe at ingen sniper deg :).

 

Interessant hvor forskjellige BF4 og BF2 er egentlig. BF4 er vanvittig mye mer underholdende, men jeg savner det at man aldri ble plaffet ned av folk som hipfira med lmg på 20m og slike ting i BF2.

Lenke til kommentar

 

Starting tomorrow, Battlefield 4 Premium members on consoles will be able to experience the ultimate sea-to-sea warfare.

However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. We’ve detected an issue and it needs to be solved.

Fantastisk, GG GL HF og alt det der.......

 

Kilde: http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/take-the-fight-to-the-sea-with-battlefield-4-naval-strike/

Lenke til kommentar

 

 

Starting tomorrow, Battlefield 4 Premium members on consoles will be able to experience the ultimate sea-to-sea warfare.

However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. We’ve detected an issue and it needs to be solved.

Fantastisk, GG GL HF og alt det der.......

 

Kilde: http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/take-the-fight-to-the-sea-with-battlefield-4-naval-strike/

 

 

Typisk.

 

Er det for optimistisk å håpe på at det er ute til helga?

Lenke til kommentar

Hahahahahahahahahaha.... Bare det at de ikke har klart å fikset denne hælvettes kilcam buggen enda, er ganske sykt, siden denne har fungert fint fra launch.

Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig, gang på gang når det kommer ny patch/update/dlc så kommer det nye/flere bugs. Har aldri sett på makan.

De kan jo umulig sitte å teste disse patchene selv før de slipper de ut? Hvordan i hælvette klarer de ikke å se disse bugsene? Men ser jo ut til at de har gjort det med Naval Strike nå da, så skal bli morsomt å se. :)

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hahahahahahahahahaha.... Bare det at de ikke har klart å fikset denne hælvettes kilcam buggen enda, er ganske sykt, siden denne har fungert fint fra launch.

Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig, gang på gang når det kommer ny patch/update/dlc så kommer det nye/flere bugs. Har aldri sett på makan.

De kan jo umulig sitte å teste disse patchene selv før de slipper de ut? Hvordan i hælvette klarer de ikke å se disse bugsene? Men ser jo ut til at de har gjort det med Naval Strike nå da, så skal bli morsomt å se. :)

 

Er jo det som er med kode: forandrer du på en ting, ødelegges noe annet, slik er det dessverre..

 

Synes dog dem skulle ha uttestet alle DLC'ene til dem ble ferdig med å fikse hele spillet, er nok derfor dem har enda flere problemer, da det er flere prosjekter som limes i hverandre.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hahahahahahahahahaha.... Bare det at de ikke har klart å fikset denne hælvettes kilcam buggen enda, er ganske sykt, siden denne har fungert fint fra launch.

Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig, gang på gang når det kommer ny patch/update/dlc så kommer det nye/flere bugs. Har aldri sett på makan.

De kan jo umulig sitte å teste disse patchene selv før de slipper de ut? Hvordan i hælvette klarer de ikke å se disse bugsene? Men ser jo ut til at de har gjort det med Naval Strike nå da, så skal bli morsomt å se. :)

 

Slik den fungerer nå så er det vel fullstendig vilkårlig hvem som dukker opp på killcam? Det kan like gjerne være noen på ditt eget lag eller hvem som helst egentlig. Jeg kan ikke forstå annet enn at patchen ble lansert til tross for at de var vel vitende om buggen. Samme gjelder forsåvidt med AR160 og granatrør, det er merkelig om de ikke har testet det også. Enten kan de ikke ha testet, eller så har de lansert vel vitende om problemene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er jo veldig avhengig av hvordan koden er bygget opp i utgangspunktet. Det man kan si er at det er ikke noen lett jobb å bygge robust kode.

 

Absolutt.

Lenke til kommentar

Slik den fungerer nå så er det vel fullstendig vilkårlig hvem som dukker opp på killcam?

 

 

Min tolkning av hva jeg har sett på skjermen er at det er den nest siste personen som skadet deg (eller skjøt i din retning ) som vises. Våpnet som vises er korrekt (innbiller jeg meg), personen er feil.

 

Antagelig har spill-klienten en liste over folk som din karakter har tatt skade av. Og i forbindelse med at de har forbedret "ta skade" feedbacken og la til "headshot" indikatoren så har de antagelig glemt å oppdatere skade-listen før de lager killcam elns.

 

Jeg har forståelse for at slike konsekvenser oppstår når man endrer i kode med meget komplekse sammenhenger (har sett alt for mange lignende tilfeller i jobbsammenheng), men den test-avdelingen som ikke plukket opp dette før release burde skamme seg.

Lenke til kommentar

Hahahahahahahahahaha.... Bare det at de ikke har klart å fikset denne hælvettes kilcam buggen enda, er ganske sykt, siden denne har fungert fint fra launch.

Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig, gang på gang når det kommer ny patch/update/dlc så kommer det nye/flere bugs. Har aldri sett på makan.

De kan jo umulig sitte å teste disse patchene selv før de slipper de ut? Hvordan i hælvette klarer de ikke å se disse bugsene? Men ser jo ut til at de har gjort det med Naval Strike nå da, så skal bli morsomt å se. :)

Hva skal man med killcam egentlig. Elsket det når det var helt borte, det er jo aldri på HC og man trenger det heller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...