Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maken til sutring da? Hva blir det neste du klager over? At du ikke kan ta HS på føreren i tanken med assault riflen din?

 

Begynn å fly før du uttaler deg om balansen.

Om det er noen som sutrer så er det heliboys. De sutrer og sutrer og Dice nerfer og nerfer fordi de ikke har det som i gamle dager hvor alle med såvidt middels skills kunne dominere runden konstant. Vet ikke hvordan andre her flyr, men om noen får lock på meg så flarer jeg og flyr utenfor rekkevidde. Hva er problemet? I verste fall blir man skutt ned av andre fly eller om man møter på en oppegående AA tank hvis man flyr for lavt. Men stingere er en vits da de har begrenset ammo. Alle lock on gjør også svært liten skade om man skulle risikere å bli truffet, så i verste fall er det bare å baile ut dersom man havner i trøbbel så er man utenfor fare i 99% av tilfellene. Om jeg bailer ut av en tank er det som regel ganske tett med fi rundtomkring.

Lenke til kommentar

RPG mot heli er mer effektivt enn å bruke stinger - nuff said :)

 

Hva baserer du det på egentlig?

 

Man får one-hit-kill med rpg ja, men for hver kill man får med rpg så ville man minst fått 10 ganger så mange kills med stinger/igla, samtidig med at man hadde blitt drept bare en brøkdel så mange ganger.

 

Jeg har forresten tatt flere heli med sniper enn med rpg, ergo må sniper være mer effektivt enn rpg, som er mer effektivt enn stinger/igla, da eller?

 

Merkelig logikk mange kommer med egentlig..

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

Sånn at alle slipper å google det...

 

 

Hehehe.. jeg husker jeg leste om at folk var på leting etter megalodon'en, men var 100% sikker på at det bare var bløff eller trolling. Hvordan klarer de egentlig å finne ut det? Er det på slump eller er det noen som lekker det fra DICE?

Lenke til kommentar

Morsomt å spille domination når motstanderlaget har en spiller fra Dignitas, Fnatic eller, som jeg opplever i dette øyeblikk, Epsilon...

 

Er ikke sååå ille å møte dem public da, minimalt effort fra deres side og de er jo 238075239875 ganger bedre når de spiller med teammates.

Lenke til kommentar

Hehehe.. jeg husker jeg leste om at folk var på leting etter megalodon'en, men var 100% sikker på at det bare var bløff eller trolling. Hvordan klarer de egentlig å finne ut det? Er det på slump eller er det noen som lekker det fra DICE?

Er nok noen som stadig vekk leter etter easter eggs, men når det tar lang tid så tror jeg det er lekkasjer som gjør at de blir funnet. Når man feks. må være 10 personer som jobber sammen for å finne Megalodon så er det jo i praksis umulig å finne den uten å ha noen gode pekepinner.
Lenke til kommentar

 

RPG mot heli er mer effektivt enn å bruke stinger - nuff said :)

 

Hva baserer du det på egentlig?

 

Man får one-hit-kill med rpg ja, men for hver kill man får med rpg så ville man minst fått 10 ganger så mange kills med stinger/igla, samtidig med at man hadde blitt drept bare en brøkdel så mange ganger.

 

Jeg har forresten tatt flere heli med sniper enn med rpg, ergo må sniper være mer effektivt enn rpg, som er mer effektivt enn stinger/igla, da eller?

 

Merkelig logikk mange kommer med egentlig..

 

 

Dette spørs jo åpenbart på hva slags spillestil du har! Spiller man effektivt sammen med andre med Stinger/Igla, så ja - da kan det være effektivt. Her i tråden er det generelt veldig mange som gir uttrykk for å være alene uten samarbeid med andre under spill. Da har man kanskje bedre ting å gjøre enn å stå stille litt unna kampen for å locke på ett heli? Stinger/Igla er etter min mening ikke kraftig nok til å være anti-air. Derfor er det lettere å bruke RPG mot heli (som heli ikke kan bruke countermeasure mot), etter min mening. Om folk ikke klarer å treffe heli med RPG er noe annet. Heli-piloter public er noe av det mest forutsigbare man kan finne i hele spillet:

1. Ha cover tilgjengelig

2. Få oppmerksomheten til heli

3. Bak cover, se rett opp

4. Vent til heli er rett over

5. Fyr

 

... om heli velger å fly rundt deg i lufta, så er det fortsatt en veldig forutsigbar bane det har. Easy kills...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(Youtube video Fnatic vs. Epsilon)

Jeg så faktisk denne helt tilfeldigvis på Twitch noen timer etter at den var lagt ut, så litt av hver av kampene. Minst to av spillerne i den kampen har jeg møtt før på public og jeg kan skrive under på at de er et par-ti hakk over mitt nivå... Men Dignitas har jeg klart å tatt dogtags fra. :p

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Flere som opplever at hverken flares eller ECM fungerer, tenker da på jet? Nesten hver eneste gang jeg hører noen prøver og locke meg, og jeg skyter ut ECM, så klarer de likevell og locke meg og treffe meg, minst 9/10 av gangene. Samme gjelder Flares. Kommer det raketter etter meg og jeg skyter ut flares, så treffer de meg hveeeer gang. :p

Lenke til kommentar

AA bruker som regel active radar, som betyr at den locker på alt som er innen en vis radius. Du får ingen advarsel før den er helt i rompa på deg, og da er det for sent. For fly ender dette som regel med å styrte da du mister kontrollen.

 

Flares virker ikke hvis du er for nærme enheten som skyter deg. I little bird tar jeg ned mange andre little birds ved å skyte 2 missiler når jeg er 80 ish meter unna, og de tror de kan flare etter at jeg har skutt. De tar 2 hits og går rett ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...