Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes 93R funker best. Har endel slingringsmonn også. Shorty må som sagt være på kloss hold. Har flere ganger prøvd å bruke den men det ender opp med at jeg er for langt unna, går tom for ammo uten å skade fi noe særlig og da er løpet kjørt siden reload er så ekstremt treg.

Lenke til kommentar

Hva er den beste pistolen? Vurderer litt på om jeg skal starte å bruke M1911

 

Kan jo sjekke ut Våpenprat serien. Denne uken var det sidevåpen som var tema :)

 

7GXKd.jpg

 

(Battlefield.no): I serie videoproduserte anmeldelser tar Maskot for seg våpen som seere har lyst til å høre mere om, denne gangen får vi se fem forskjellige håndvåpen i Battlefield 4. I forrige episode fikk vi høre om GOL-Magnum.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

 

 

 

Kan virke som at noen mener at heliflyvning skal dreie seg om å sveve tilnærmet stillestående 100m over slagmarken og plukke infanteri med 20mm. Å skyte ned heli med rpg fungerer faktisk ikke, selv om mange som klager over at heli er underpowered mener at det burde være den eneste metoden. Noe av det mest patetiske jeg opplever i BF er helikopterpiloter som hyler i chatten "IGLA NOOB" etc, når de får 10+ killstreaken avbrutt der de fjerter rundt med 2stk engis som reparerer/skyter javelins samtidig som de både bruker guided missiles og 20mm. Rart det der, det er alltid de som har størst k/d ratio og ligger høyest på scoreboard med heli som skriker høyest om hvor fælt det er med igla/stinger.

Når fungerte det ikke å skyte heli med rpg?

Så klart, bommer man så bommer man.

 

Men altså, folk som dominerer i heli er ikke ok, men folk som dominerer med assault rifla 50-1 er ok?

Har jeg skjønt det rett?

 

Dessuten, hvem flyr rundt for å lande for å skyte javelins?

Javelins er bare enda dårligere i bf4.

Guided missiles er også rævva å bruke, men hvis du faktisk står helt stille i heli ber du om å bli skutt ned, jeg eksploderer på folk som skal ta flagg med attack heli, slike burde aldri ha fått vært på internet i det hele tatt, gud som det irriterer, det er 100% suicide å gjøre slik.

 

Og ja, vi snakker om attack heli IKKE scout heli, men en rpg opp i ett scout heli, BOOM, 4 kills, eller tank shell.

 

 

Å skyte ned heli med rpg fungerer, men ikke i praksis. Nå ser jeg sjelden folk som dominerer 50-1 med assault rifle, men jeg ser nesten på hver server (paracel, hainan) noen i heli som gjør det. Jeg mente ikke at piloten skyter javelins, men de som sitter på..

 

 

Det er stor forskjell på ett SCOUT heli som vi IKKE snakker om og ett ATTACK heli som vi faktisk snakker om.

 

 

Sorry, tenkte det var scout som ble diskutert. Er enig i at attack er fullstendig håpløst, selv med en god gønner. Uten en god gønner så vil en scout lett vinne over et attack, noe som er helt latterlig.

Lenke til kommentar

Jeg byttet på REX og 93R.

 

 

Fikk unlocka ACE 23 i går, herregud for et beist.

 

Nå trenger jeg bare å unlocke magnifier til den.

 

 

Noen tips til å ranke opp som engineer?

 

EDIT: Jeg uinstallerte BF4 beta først i dag :rofl:

Du får ca 1000 XP boost packs, så å ranke opp går relativt fort på alle klasser. Jeg får flere XP Boostere enn jeg klarer å bruke.

Lenke til kommentar

Men de fleste er jo 25% boost, du bruker evigheter på å bruke de opp, syns de kunne hatt noe så man kunne tatt to 25% å bytta til en 50% eller noe, du får jo like mye poeng, bare sparer litt tid, men det er vel gjort med en viss hensikt sikkert.

Hadde ikke plaga meg så mye om jeg måtte ha tatt tre 25% boost for å få en 50% heller.

 

Men ja, tipset er jo å bruke så mye boost du bare klarer.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

Noen tips til å ranke opp som engineer?

 

Conquest large. Repair tool og RPG eller SMAW som gadgets. Skyt alt som rører på seg, piggyback i scout/transport heli/boats eller tanks/lav og reparer som en gærning.

 

Generelt synes jeg ikke at det er noen spesiell "metode" som gjør at man ranker raskere enn andre. Kanskje med unntak av å være Assault eller Support på "trange" baner (Operation Locker, Metro ol) hvor man kan stå å spamme med-packs/ammokasser på små områder så du mater folk omtrent hele tiden.

 

Det som gjør at du får mye poeng er å ta livet av folk mens du gjennomfører objectives. Er man god og klarer å holde seg i live mens man tar livet av mange som prøver å cappe baser får man både poeng for kill, capping av baser og CQ-defense. Da renner det fort inn. Dør man mye og ikke får drept så mange så tar det naturlig nok lenger tid. Heldigvis får man ikke minuspoeng for å dø :p

Lenke til kommentar

 

Noen tips til å ranke opp som engineer?

 

 

Jeg spilte nesten bare carbines i begynnelsen og da jeg fikk ACWR gikk det helt over styr, mest fordi jeg kunne bruke carbines på alle klasser og ACWR var helt vanvittig på inf kart. Spilte mye inf only og rush og sånt :) ACE 52 er jo bare en drøm akkurat nå, den er jo så bra. Kjør tanks og gjør mye repairs. Bruk carbines og unlock alle sammen med en gang.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Ble kalt for scar noob og scar fag og ace noob (uten å bruke ace engang) nå nettopp... Noen spurte hva slags våpen de heller ville bli drept med, og en annen foreslo G36C. Challenge accepted. Påfølgende runde endte 49-17 (48 kills med G36C), helt greit for en runde domination med et våpen jeg ikke visste at jeg hadde unlocket engang. :p Kanskje de holder kjeft neste gang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Noen tips til å ranke opp som engineer?

 

 

Jeg spilte nesten bare carbines i begynnelsen og da jeg fikk ACWR gikk det helt over styr, mest fordi jeg kunne bruke carbines på alle klasser og ACWR var helt vanvittig på inf kart. Spilte mye inf only og rush og sånt :) ACE 52 er jo bare en drøm akkurat nå, den er jo så bra. Kjør tanks og gjør mye repairs. Bruk carbines og unlock alle sammen med en gang.

 

Ble ikke helt fortrolig med Ace 52, lite magasin og så kicket den mye.

Beste carbine er fortsatt AK5C, jevnt god og meget bra på hipfire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...