Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Da burde det nesten være slik at stridsvognen burde hatt resupply av ammunisjon også, eventuelt måtte hatt repair etter den har blitt skadet? Slik sett var forsåvidt BF3 litt mer balansert ettersom kjøretøy ville begynne å brenne når de ble tilstrekkelig skadet.

 

Du begynner også å brenne i BF4, men man må ta en del mer skade enn i BF3 og i BF3 så hadde man heller ikke alt dette critical damage tullet som gjorde at man ikke kunne bevege seg, hadde man over 50% hp på vogna så kjørte den som bare faen fortsatt, i BF4 så mister man mye fart om man treffer riktig og slike ting kan lett skille mellom død eller ikke død.

I BF4 så om du treffer på riktige steder så betyr ikke det man man dør lett nødvendigvis, men man blir ett ekstremt lett bytte ved å sitte fast bare man ta litt skade.

BF4 er og blir ett "anderledes" spill enn BF3 og derfor så må man endre spille stil eller spille mønster, jeg skulle ønske at smoken i BF4 var like bra som den var i BF3, det er den ikke, i BF4 så må man bruke smoken før missilen kommer, i BF3 kunne man bare vente til missilet var på vei og hvis man viste at personen som skøyt var langt borte kunne man vente litt med å smoke også hvis man følte for det, smoken varte også mye lenger i BF3.

Og hva angår ammo, i BF4 så kan man ikke stå å spamme granater etter granater ifra en panservogn, skyter man for mye så tar det år og dag før man får igjen ammo, slike ting gjelder jo på lav, heli, littlebird etc også, der også var BF3 bedre, men det er ikke sånn i BF4 og da får man nesten prøve å tilpasse seg litt der etter, så lenge man ikke skyter på alt hele tiden så er ikke ammo ett så stort problem.

 

Mye av dette kommer jo an på hva man liker etcetc, men er nok ikke så mye å få gjort noe med, jeg for min del ville ha forandra på en hel del, men det er jo bokstavelig talt umulig å få til.

Selv om det er surt så er det nå en gang sånn og alle her kunne sikkert skrevet en hel avhandling eller ett 12 timers kontinuerlig foredrag om det som er bra/dårlig og alt vi hater osv.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, sliter litt med lyden i spillet når jeg bruker bluetooth headsettet mitt.
Det er når battlelog sin ESN sonar begynner å kjøre, så jeg trenger ikke engang å være inni spillet før den slår inn og forvrenger lyden på headsettet helt.

Dette skjer ikke når jeg ikke bruker bluetooth.

 

EDIT:
Prøvde nettop å lukke sonar driten og da fikk jeg bra lyd tilbake.

Prøvde dette igjen når jeg gikk inn i spillet, men da nyttet det heller ikke å lukke sonar greia.

BF4 ødelegger bare lyden helt.

 

 

Any solutions?

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Problemet jeg opplever med repairs er at ting jeg prøver å reparere ALDRI vil stå stille lenge nok til at jeg får fikset de. Virker som at de fleste ikke legger merke til at de blir reparert og dermed begynner å styre febrilsk rundt for å unngå skudd. F.eks i en tank vs. tank situasjon vil den tanken jeg reparere kunne stå stille og ta i mot hits og likevel vinne.

Lenke til kommentar

Uforståelig hvorfor de skal rasere slike ting og gjøre ting enda verre. Det holder jo i massevis at de ikke klarer å få ut et produkt som fungerer skikkelig! "La oss kaste alt som fungerte bra i tidligere BF versjoner og heller starte helt på nytt igjen i BF4..." :sick:

Jammen så spill noe annet enn BF 4, hvis det er så skandale ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jammen så spill noe annet enn BF 4, hvis det er så skandale ;)

Er forsåvidt det jeg gjør.. :hm: Men når man har brukt penger på noe som viser seg å ikke engang fungere skikkelig, så har man jo lyst til at de skal fikse det istedet for bare å måtte "kaste spillet i søpla"!

Ellers påsto jeg vel ikke at ødeleggelsen av enkelte funksjoner var skandale. Det er bare fullstendig uforståelig fra spilleres synspunkt dersom man har vært med gjennom hele serien. Som sagt, hadde hele gjengen i Dice vært nyansatte hadde det vært mer forståelig.

Lenke til kommentar

Repairs har blitt ubrukelig i BF4 dessverre. Det samme kan sies om ammo. Det er ingen som gjør noen av delene.

 

Synes det har blitt mindre team work ja, det som gjelder er 'run & gun'. Men, desto mer moro er det hvis man spiller med noen man kjenner og kan kommunisere.

 

I den grad folk joiner squads så er det for å kunne spawne nærmere der moroa skjer. At folk som spiller support hiver ut ammo hører til sjeldenhetene. I 2'ern ble man nærmest spammet med ammo og medpack.

Lenke til kommentar

Jeg fikser av og til andre kjøretøy på laget bare for å være snill, men som oftest så er det jeg og en til som sitter på ts sammen og da er jeg som oftest repair man og det funker som bare faen, men det er sant at mange bare kjører i vei, hater snipere eller medics som kjører tank uten tanke for noen ting eller folk som sitter å holder inne mg knappen å skyter hele forbanna tiden, snakker om mgen til gunneren, burde vært som i planet side 2 at man kan blokkete ute folk ifra kjøretøyet sitt.

Det samme med folk som trenger medic eller ammo også slenger jeg ut en bag også løper de vekk, wtf tenker jeg bare da, men enkelte sitter jo å venter og jeg hater medic/support som faen meg aldri gir ammo enn til seg selv så jeg slenger ut en bag på omtrent alle jeg ser, bare synd man ikke kunne få poeng når fienden bruker din bag, lol, da skulle jeg gitt ammo til fienden også, hehe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Man kjører heli alene, og tar noen hits, så må reparere. Man er i squad, og en spawner på deg. Du er midt i repareringen, som du hoppa ut av heli for å utføre. han i squad hopper inn i heli, og kjører av gårde, du får ikke med deg hva som har skjedd, da det kom uventet, og står igjen med blåselampa i hånda mens heli flyr av gårde.

 

Hater sånt. Little bird letter altfor kjapt. Kan trykke F5 eller noe får å reppe i heli, men tenker ikke på det når det er 10HP igjen på den og jeg vil redde den.

Lenke til kommentar

Sitt i little birden og rep, da får du også poeng samtidig, ingen dum ide.

Jeg er livredd for å gå ut av tanken om det sitter en random på, det er slike ting som får meg kicket og bannet, jeg blir så sint så jeg skulle ønske jeg kunne kjørt over personen irl veeeeeldig sakte, de gangene de stjeler tanken.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste sammenhengen der har vært badass på, er en gang fiende kræsj-ish landa rett hos oss, så hoppa han ut, og gjemte seg. Noen teammates reparerte helien for de ville bruke den. Når den hadde 70-80% liv spurta fienden inni igjen, og tok av i den. Hadde blitt forbanna om jeg var med å reparere den, men var gøy å se på.

Lenke til kommentar

Synes det har blitt mindre team work ja, det som gjelder er 'run & gun'. Men, desto mer moro er det hvis man spiller med noen man kjenner og kan kommunisere.

 

I den grad folk joiner squads så er det for å kunne spawne nærmere der moroa skjer. At folk som spiller support hiver ut ammo hører til sjeldenhetene. I 2'ern ble man nærmest spammet med ammo og medpack.

 

I BF:BC2 multiplayer var det heller aldri noe problem å finne ammo/health boxer, de lå jo strødd rundt over alt. I BF3 var det litt ymse, men stort sett når man trykket Q på en teammate ga de likevel ut ammo/resup. Nå er det jo bare helt tragisk. Skriver i chat, trykker Q, sender kommando via c-rose, skyter de i hodet og løper rundt de, hopper på de, stiller meg foran de, og eneste jeg ser er en fjott som tydeligvis bare lurer på hva faen jeg driver med.

 

Nå skal det sies at pga. gadgets i BF4 kan det være spillere som faktisk løper rundt uten ammo/health box og heller har noe annet i de slotene, men jeg vil tro de fleste faktisk har boxen der uten å bruke den.

Lenke til kommentar

Jeg bruker nesten aldri å ikke ha medpack/ammo box med meg.

Medic som løper med noobtube og ikke medpack eller defibs, please uninstall this game.

I BF2 så var det litt anderledes, da kunne man kaste ut 3-4 med/ammobags også fikk man fylt opp all ammo, både kuler og nades med en gang, kjekt når man stod å nade spammet.

 

Jeg syns det begynner å bli litt for mye gadgets egentlig.

 

 

Eneste sammenhengen der har vært badass på, er en gang fiende kræsj-ish landa rett hos oss, så hoppa han ut, og gjemte seg. Noen teammates reparerte helien for de ville bruke den. Når den hadde 70-80% liv spurta fienden inni igjen, og tok av i den. Hadde blitt forbanna om jeg var med å reparere den, men var gøy å se på.

 

 

Lol, det var jo genialt, men det jeg snakket om var når team mates stjeler ditt kjøretøy, det er mildt sagt irriterende.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...