Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et ekstra stort batteri til S2. Noen som har tips til noe tilsvarende til S4 som varer lenger ved behov?

http://www.amazon.com/Hyperion-Samsung-Extended-Compatible-Warranty/dp/B00BCK2G40

 

http://www.amazon.com/Hyperion-Extended-Compatible-Carriers-Warranty/dp/B00BCJZYE0/ref=sr_1_16?s=wireless&ie=UTF8&qid=1377277836&sr=1-16&keywords=galaxy+s4+battery

 

Noe sånt du tenker på?

Endret av Gamling1
Lenke til kommentar

Fikk min S4 på Tirsdag, knuste glasset og skjermen da jeg mistet den når jeg gikk ut av en bil på fredag. Grei nedtur det.

 

Skal sende den inn til Quick Support Center imorgen, noen som vet ca. hvor lang tid det tar? Bor rundt 6 timer frå både Bergen og Oslo så må sende den med posten.

Endret av Tablespoon
Lenke til kommentar

okay... Selv bruker jeg Facebook Messenger mye, til chat samt SMSer. Liker chatheads, det funker veldig greit.

 

BitTorrent Remote er grei å ha.

Dropbox.

XDA Premium

Amazon Kindle

Spotify eller lignende

Netflix eller lignende.

Swiftkey (absolutt must have for min del, selv om det standard tastaturet er greit har det litt irritasjoner)

 

Thats about it fra meg. Er jo mye mer, som feks apex/nova/smart launchers, UCCW, osv, men... det blir mer customization enn noe annet og blir veldig smakssak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Mobilen falt ifra bukselommen og det medførte at skjermen ble ødelagt(ikke glasset eller rammen, kun skjermen). Var under 1m den falt, burde tåle det? Er dette reklamasjon, eller en tapt sak?

 

Tapt sak.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat melding fra Netcom om at abonnement mitt er oppgradert med databruk. Hvordan aktiverer man det?

Har prøvd å aktivere Mobile data, og lekt med instillingene, men får bare meldingen "No signal found for mobile networks" når jeg prøver å bruke nettleser feks.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...