Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt sena cases til min S III, men nå kjøpte jeg med S4 Active. Noen som vet hvor jeg kan få en slik pouch som denne? http://www.senacases.com/samsung-cases/galaxy-s-4/lusio/

En lær med plass til ca 3 kredittkort? Det skal ikke være en sånn med flip-cover.

 

Sena cases har ikke noen til S4 som er noe større en S4. Broren min har S4 så prøvde puchen hans. Den ble for trang.

 

Andbefaler sena cases forøvrig.

Lenke til kommentar

Bokstavene på mitt battericover har begynt å løsne, hvilket er ganske irriterende. Tenker derfor å anskaffe meg et nytt ett.

 

Mytrendyphone.no hevder at http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s4-106070p.html er originaldekselet i hvitt. Noen som har erfaringer som tilsier noe annet? Bildet er jo ikke i verdens beste oppløsning, men coveret ser likt ut i mine øyne..

Lenke til kommentar

Når jeg tar bilder synkes disse mot Dropbox og mine pc'er på jobb og privat.

 

Problemet er at bildene ikke roteres riktig i Windows. Jeg hadde ikke dette problemet før, og ser at bildene inneholder info om orientering. Men det kan da ikke være riktig at Windows ikke skal forstå dette?

 

På nettsidene til Dropbox er de i orden, samme på mobilen. Men på pc og tv blir det feil.

 

S4 Active, som riktignok har et noe annet kamera, men mistenker at det kan være samme på S4?

Lenke til kommentar

Jeg har djuice og for min del er det ingen forskjell mellom HSDPA+ og 4G. 4G får jeg riktig nok kun nede i sentrum her i Bodø så langt, men siden djuice struper datatrafikken til 10Mbit opplever jeg ingen forskjell. Måler rundt 10Mbit over alt - som jo for all del er mer enn raskt nok med den skarve gigabyten jeg har i månedlig kvote.

Lenke til kommentar

Jeg har djuice og for min del er det ingen forskjell mellom HSDPA+ og 4G. 4G får jeg riktig nok kun nede i sentrum her i Bodø så langt, men siden djuice struper datatrafikken til 10Mbit opplever jeg ingen forskjell. Måler rundt 10Mbit over alt - som jo for all del er mer enn raskt nok med den skarve gigabyten jeg har i månedlig kvote.

Har djuice selv..

Utrolig skuffet over hastigheten dems.. Skulle ønske de kunne gi oss litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...