Gå til innhold

[SimCity] - <navn her> - Diskusjon.no's SimCity region! - |REGION ER FULL|


Valg av region  

35 stemmer

  1. 1. Vil du ha en tilfeldig spesialisering?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er der inne nå. Logget på der i 19-tiden. Det kommer og går hvor tilgjengelig den er. Hvordan er det med West 1 i forhold da?

 

 

 

For meg er det i grunn det samme om man spiller på East 3, West 1 eller noe annet. Hovedsaken er vel uansett at vi skal kose oss med å spille - når vi kan.

 

Skal ærlig innrømme at desperasjonen etter å spille sammen med noen tok meg, og sikkert mange andre tidligere i dag, når så mange var online samtidig - og så få kom inn på samme server.

 

 

Måte på å tenke rasjonelt. :ph34r:

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Vi må bestemme oss hvor vi skal spille. Problemet med West1 er at folk ikke kan bli invitert. Problemet med Øst 3 er at folk ikke får logget seg på. Men jeg er lite higen på å jobbe seks timer på en by for at regionen ikke skal bli jobbet videre med, det skjønner dere sikkert :)

 

Hva blir det til?

 

PS: Ser at OlaHaldor trenger simoleons, du får 100k, klar nestegang du logger deg på

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Ja. Men i mellomtiden hadde det også vært greit å enes om hvor vi kan spille sammen før vi får den opp å gå skikkelig. West1 eller Øst3?

 

Det beste enn så lenge er vel å ha flere plasser å gå til frem til EA får litt kustus på problemene sine, så finne ut av hvilken servere vi skal velge.

Lenke til kommentar

I clusteret mitt på regionen i vest 1-serveren er vi foreløpig bare 2 spillere uten kommunal flyplass, er det greit om jeg tar en av de ubrukte byene og bygger en flyplass slik at jeg kan lage en internasjonal flyplass?

 

Edit: Vil forresten tipse om at jeg ikke fikk beskjed om noen invitasjon til eu west 1-regionen, men jeg bare gikk inn på refsa og fant regionen, så gikk det helt fint å starte by. Kan hende alle egentlig er invitert uten å få beskjed om det, og at det dermed ikke er noe galt?

Endret av Spitfire396
Lenke til kommentar

Jeg trekker meg fra regionen, plasser min er åpen. Har ikke kjøpt spillet enda, men vært litt for mye tull rundt spillet synes jeg så da velger jeg å droppe det foreløpig. Med mindre noen her klarer å overbevise meg?

 

Tror alle som spiller kan skrive under på at potensialet ligger i spillet. Men det er som du sier litt for mye problemer med serverne, og en del bugs (spesielt i forbindelse med region play). Jeg ville ikke ha droppet det, jeg ville ha ventet ca en måned og sett hvordan det utviklet seg. Jeg er ikke i tvil, om en måned eller to er dette en 9/10 på min skala.

Lenke til kommentar

Tror alle som spiller kan skrive under på at potensialet ligger i spillet. Men det er som du sier litt for mye problemer med serverne, og en del bugs (spesielt i forbindelse med region play). Jeg ville ikke ha droppet det, jeg ville ha ventet ca en måned og sett hvordan det utviklet seg. Jeg er ikke i tvil, om en måned eller to er dette en 9/10 på min skala.

 

Det tror jeg så absolutt på! Og jeg har egentlig veldig lyst å prøve ut spillet, men når det har vært så mye tull rundt det dropper jeg det foreløpig som jeg sa. Jeg skriver et nytt innlegg her om en måned å hører om alt er på stell med spillet da, hvis det er det så kjøper jeg uten tvil spillet med en gang :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...