Gå til innhold

[SimCity] - <navn her> - Diskusjon.no's SimCity region! - |REGION ER FULL|


Valg av region  

35 stemmer

  1. 1. Vil du ha en tilfeldig spesialisering?



Anbefalte innlegg

Dette blir antagelig et bra spill om alt fra en måneds tid ved patching, til nærmere ett år når vi får en expansion, men akkurat nå er det ikke vært det. Det er rett og slett uferdig og det eneste det har for seg er førsteintrykket, nemlig at det er svært vakkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil sette meg på "venteliste" vist noen skulle trekke seg fra denne regionen.

 

Om du slenger med litt mer info som origin id og spesialisering så skal jeg legge deg til.

 

Jeg er in plox JunkyHansiBoy

Spesialitet: Kriminalitet

 

Legger deg til, men da må du nesten ha en funksjonell spesialisering.

Lenke til kommentar

Tenkte å lage internasjonal flyplass, men hvis noen andre får det opp snart kan vi ta arkeologi istedet :) (sorry, har på norsk)

 

Hm, jeg er inne nå, har bygget meg en metallby. Spørsmålet er om vi skal bygge flyplass eller arkologi? Din by tror jeg vil få det bedre med en arkologi, samme gjelder forsåvidt min...

Lenke til kommentar

Byen min på region 1 har tydeligvis gått dukken. Logget på og da var den mange tusen i minus i timen. Ingen mulighet for å gjenopprette den da den står pauset. Har ikke nok til å skru av eller noe bonds ledig til å dra meg ut av dette.

 

Skal vi sende deg noe penger? Hvor mye gjeld har du?

Lenke til kommentar

Byen min på region 1 har tydeligvis gått dukken. Logget på og da var den mange tusen i minus i timen. Ingen mulighet for å gjenopprette den da den står pauset. Har ikke nok til å skru av eller noe bonds ledig til å dra meg ut av dette.

 

Hvis du forlater byen, kan du claime den på ny igjen da? Jeg har noen millioner på bok så det skal ikke være umulig å få sendt deg penger

Lenke til kommentar

Ikke så mye mer. Du har jo en del high tech. Hva med romsenter?

Ikke så mye mer. Du har jo en del high tech. Hva med romsenter?

 

Har egentlig revet ned nesten all industri, og spørs om jeg kommer til å beholde noe, så spørs om romsenter har noe nytte for meg. Det later til at metall tar alle arbeiderne i byen min! Men arkologi gir faktisk arbeidere og kunder, så kanskje det er lurt likevel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...