Gå til innhold

[SimCity] - <navn her> - Diskusjon.no's SimCity region! - |REGION ER FULL|


Valg av region  

35 stemmer

  1. 1. Vil du ha en tilfeldig spesialisering?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stuck i pause. Har ikke prøvd å forlate og ta over den igjen. Vet ikke hvor mye det er å redde egentlig.

 

Du er jo bare stuck i pause til du går i pluss igjen, så jeg foreslår at du slår av ALLE offentlige bygninger (bortsettfra et kraftverk) og øker skattene med 1,5%.

 

Du vil sannsynligvis motta pengegaven med engang du får startet spillet igjen :)

Endret av Spitfire396
Lenke til kommentar

Da ble byen oppegående igjen. 600k monthly profit bare jeg fikk igang Alloy produseringen. Men damn you Spitfire. Du har så mange busser på vei inn i den ekstremt dårlige planlagte byen min at det blir helt trafikkork. Har til og med skrudd av 2 av de store bussterminalene mine.

 

http://imgur.com/a/qtOvP

 

Kan legge til at du tar alle medium wealth jobbene fra mine simmer også.

 

Offisiel server status side fra Maxis. Kjekt for å sjekke om man faktisk kommer seg inn på regionen.

http://www.simcity.c...S/server-status

 

Edit:

Og der smatt jeg over 1mill i monthly profit.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Kan prøve å få i gang metallproduksjon, men har ikke naturlige forekomster av malm. Driver å produserer Alloys for harde livet nå for å holde inntektene oppe. Trenger litt tid på meg for å få i gang metallproduksjon på en sunn måte.

 

Jeg importerer kull, malm og plastikk. Produserer legering, prosessorer (legering og plastikk) og TVer (legering, plastikk og prosessorer). TVene går får 198 000 per 1000 tver... Jeg går minus 35k i timen i underskudd.

 

EDIT: prøver å bygge en del high tech for å få ned underskuddet. Når jeg -20 000 er jeg happy (da kan jeg bare skru av spesialiseringen, så er jeg i pluss). Archologyen hadde hjulpet meg stort. Jeg kan forsåvidt importere metallet, men tror du må godkjenne fordi om.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Største problemet mitt er at hele byen er et clusterfuck. Ingen organisering og bygninger i alle retninger. Det skal vel ikke så mye til for å produsere 10k tonn med metall om jeg får i gang en smeltefabrikk til.

 

Oki. Trenger du penger til å rive å bygge opp på nytt? Kan sende over en 3-4 mill hvis du vil

Lenke til kommentar

Jepp. Har sprengt et par og revet deler av et. Du får high radiation, kan jeg si. Ingen pollution, men radiation.

 

Jeg hadde kraftverket plassert helt borti et hjørne av byen, og folk på andre siden av byen flyttet ut pg.a. radiation. Så dette påvirker en del. Kan ikke huske at det påvirket vannet, som lå ble pumpet opp fra andre siden av byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...