Gå til innhold

[SimCity] - <navn her> - Diskusjon.no's SimCity region! - |REGION ER FULL|


Valg av region  

35 stemmer

  1. 1. Vil du ha en tilfeldig spesialisering?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HA!!! SimCity krasja i sted, så meltdown ble ikke lagret og registrert på serveren. :w00t:

På'n igjen, men denne gang utdanne folk fort som rakkern.

 

Tok også opp et tredje, massivt lån, for å få kjøpt en vannpumpe og filtrering sånn at folk ikke går syke - og at jeg har nok vann til å supplere til kjernekraftverket når jeg har akseptabelt utdanningsnivå på innbyggerene.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

HA!!! SimCity krasja i sted, så meltdown ble ikke lagret og registrert på serveren. :w00t:

På'n igjen, men denne gang utdanne folk fort som rakkern.

 

Tok også opp et tredje, massivt lån, for å få kjøpt en vannpumpe og filtrering sånn at folk ikke går syke - og at jeg har nok vann til å supplere til kjernekraftverket når jeg har akseptabelt utdanningsnivå på innbyggerene.

 

Hvordan ser kostnadsnivået ditt ut?

Lenke til kommentar

Nok en blemme. Vannreservoaret gikk tomt. Måtte fjerne pumpeanlegget og bygge et nytt. Kostet en god del, men fikk til gjengjeld god plass til nye bygninger. Alt i alt, lite tap, og vinner på det i lengden.

 

Det er så himla mye å holde styr på. Kjernekraftverk er heller ingen spøk altså!

Lenke til kommentar
Er det nødvendig å bruke så mye? Hva skjer hvis man ikke er innom på noen dager, kan man komme tilbake til en ødelagt by?

Sånn jeg forstår det så skjer det ingenting i byen hvis du ikke er der, men dersom du har avtale med andre byer om f.eks strøm, så vil de fortsatt få dette uavhengig om du er der eller ikke, men din egen by forblir uforandret.

Lenke til kommentar
Sånn jeg forstår det så skjer det ingenting i byen hvis du ikke er der, men dersom du har avtale med andre byer om f.eks strøm, så vil de fortsatt få dette uavhengig om du er der eller ikke, men din egen by forblir uforandret.

 

Dette må jo påvirke byen din? Vil tro at slike avtaler vil kreve arbeid/vedlikehold samt generere inntekt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...