Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite info om størrelse foreløpig, men jeg fant dette:

 

 

“We haven’t logged a number,” said Watch Dogs creative director Jonathan Morin. “To be honest, we’re still building the city. So, we don’t want to give a number; we’re still twinkling it.”

 

“But, one thing we’re committed too is our vehicles are going to go very fast; they can go up to 180 miles per hour. So, that’s going to require a certain size of city to support.”

 

Lover ganske bra! Gleder meg virkelig nå. Blir nok første kjøp på xbox one tenker jeg!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den traileren her må vel være tatt ifra PS3/X360? Synes det så voldsomt dårlig ut i forhold til hva som er blitt vist tidligere...

 

 

 

 

Dette er en av mange grunner til jeg skal avvente kjøp av både Watch Dogs og Assassins Creed IV Black Flag til kommende generasjonen. Ser ingen vits å ødelegge moroa ved å kjøpe det til enten X360/PS3 når disse nye konsollene er rett rundt hjørne :)

Lenke til kommentar

Dette er en av mange grunner til jeg skal avvente kjøp av både Watch Dogs og Assassins Creed IV Black Flag til kommende generasjonen. Ser ingen vits å ødelegge moroa ved å kjøpe det til enten X360/PS3 når disse nye konsollene er rett rundt hjørne :)

Eller bare kjøpte til PC, om man har det? PC gaming med xbox kontroll er himmelen.
Lenke til kommentar

Personlig så skal jeg vente med alle multiplattform spill i starten, jeg skal se hvilke konsoll som evnt måtte ha overtaket. Og ikke minst hvilke konsoll jeg kommer til å foretrekke med tanke på kontroller og hvordan dem er i OS osv.

 

PC versjonen er jo også selvfølgelig et alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...