Gå til innhold

Piratar i Assassin's Creed IV?


Anbefalte innlegg

Synes AC3 var et forfriskende innslag i serien, egentlig det beste spillet, bortsett fra de elendige sideoppdragene som var totalt blottet for relevant innhold i forhold til main story. Det første AC var dørg kjedelig mener jeg, snakk om repetativt gameplay og ikke minst map design. Alle områdene var jo nesten like!

Men det jeg ville fram til var at sjørøveroppdragene i AC3 var fantastiske! Aldri har jeg fått en så levende og kul følelse av å styre et ordentlig skip, og jeg tenkte faktisk at denne modusen var såpass bra at det kunne vært et eget spill. Alle gameplay elementene var så godt implementert at sjørøveroppdragene fint kunne stått på egne bein. Har igjen en mistanke, spesielt etter å ha lest denne artikkelen, om at AC4 vil fokusere mer på denne modusen og bygge opp en historie som kan støtte opp under dette gameplayet, for det var det mest minneverdige ved AC3!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri spillt Assasins Creed , hvor skal jeg starte?

 

Av en eller annen grunn har jeg fått 3 Assasins Creed spill opp etter årene gratis, Fikk Brotherhood av Komplett gratis med PCn, (enda det ikke stod at jeg fikk det med o,O)

 

Også har jeg de andre 2 som en kompis ikke gidder og hente , som har vert her siden spillene kom ut.

 

Og har enda ikke prøvd nån av spillene . ;P

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Aldri spillt Assasins Creed , hvor skal jeg starte?

 

Av en eller annen grunn har jeg fått 3 Assasins Creed spill opp etter årene gratis, Fikk Brotherhood av Komplett gratis med PCn, (enda det ikke stod at jeg fikk det med o,O)

 

Også har jeg de andre 2 som en kompis ikke gidder og hente , som har vert her siden spillene kom ut.

 

Og har enda ikke prøvd nån av spillene . ;P

 

Start med Assassin's Creed 2, spill så AC: Brotherhood. Har du fortsatt lyst på mer kan du prøve deg på Revelations eller 3, men de er en del dårligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
men jeg er ikke enig i at Amerika i tiden rundt uavhengighetskrigen er en uinteressant periode, er heller en av de mest interessante periodene noen sinne spør du meg.
Igjen kan jeg hinte til det glimrende AC3: Liberation. Det starter i New Orleans, men tar turen over til sumpene utenfor, før de stikker ned til en slavekoloni i Mexico. Her snakker vi interessante områder. :) Det kjipe er at det er så få som faktisk bryr seg om PSVitaen, til tross for at den er vanvittig kraftig for en håndholdt konsoll. Områdene i Libration er litt mindre enn i AC3, men ellers er det veldig liten forskjell. Grafikk, gameplay, lyd osv er like bra på begge. Om dere synes AC3 blir for likt AC2 bør dere absolutt prøve Liberation. Det gjør i det minste noe nytt. :)

 

Grafikk, spillbarhet og lyd er slettes ikke like bra. Hva er greia med hardingen du har for det spillet? Greit nok å like det, men trenger du virkelig trekke det inn i tre innlegg?

Lenke til kommentar
Bra serie :)
Nja. AC2 og Brotherhood var bra. Revelations var Greit. AC1 og 3 var helt forferdelig! Ser ut som nr4 går i samme sporet som sistnevnte

 

AC1 og 3 er forferdelige? Neppe. De er de beste spillene i serien. Hele Ezio-trilogien virker som en dårlig tegneserie.

 

Greit nok at du ikke liker spillene, men latterlig å kalle de forferdelig. Enda mer latterlig å kalle oppfølgeren forferdelig når du ikke har sett noe fra spillet.

Lenke til kommentar

AC2 og Brothershood syns jeg var bra jeg også men Assassins Creed 3 er uten tvil det beste i serien. Det er faktisk en av de bedre spillene jeg har spilt noensinne. Karakterutviklingen til Connor er beyond amazing og interessant, samt omgivelsene er det råeste og mest visuelt vakre jeg har sett i noe spill. Gameplayet er også fantastisk selv om det er utrolig enkelt, men du har så latterlig mange valgmuligheter.

 

Assassins Creed 3 er som å spille en hybrid mellom storslagne filmer som The Patriot, Last of the Mohicans og Braveheart. Liker man ikke det så er det noe som skurrer :p

 

Så jeg vil se mer av Connor, særlig med det nye klatresystemet. Blir for dumt at alt det strålende arbeidet skal bare være for ett spill. I want some more hunting !

Endret av Avean
Lenke til kommentar

AC2 og Brothershood syns jeg var bra jeg også men Assassins Creed 3 er uten tvil det beste i serien. Det er faktisk en av de bedre spillene jeg har spilt noensinne. Karakterutviklingen til Connor er beyond amazing og interessant, samt omgivelsene er det råeste og mest visuelt vakre jeg har sett i noe spill. Gameplayet er også fantastisk selv om det er utrolig enkelt, men du har så latterlig mange valgmuligheter.

 

Assassins Creed 3 er som å spille en hybrid mellom storslagne filmer som The Patriot, Last of the Mohicans og Braveheart. Liker man ikke det så er det noe som skurrer :p

 

Så jeg vil se mer av Connor, særlig med det nye klatresystemet. Blir for dumt at alt det strålende arbeidet skal bare være for ett spill. I want some more hunting !

 

Joke post?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var også ganske misfornøyd med AC3, men jeg syns sekvensene med skip var det kuleste med hele spillet, kunne godt spilt et helt spill som var slik :p Jeg savnet også de store bymiljøene fra tidligere spill å syns også at historien ikke holdt mål med tidligere spill i serien, særlig AC2, men jeg er ikke enig i at Amerika i tiden rundt uavhengighetskrigen er en uinteressant periode, er heller en av de mest interessante periodene noen sinne spør du meg.

 

Jeg kjedet livet av meg de første 3-4 timen med AC3, Det var ikke før vi fikk spille med Connor som ferdig utlært Assassin at spillet ble, ja hva skal jeg si, mulig å spille. Var fortsatt utrolig kjedlig dog. Synest byene som Boston, New york, og Villmarken, var grusomt kjedlig. Savner stort Venzia, florence osv. Synest og tidsperioden er utrolig kjedlig. Nå, hvorfor ikke prøve noe nytt? Noe som de fleste ønsker, å det er null spill på makede som ligner. Jeg snakker om, Kina, Japan, India, eller Egypt!

Lenke til kommentar

Sier en som presterer å kalle seg DickJustice. Sorry at jeg ikke tar deg noe særlig seriøst. :p

 

(mer seriøst svar: prøv AC3: Liberation på PSVita, så kan vi diskutere kvinnelig karakter. Det kan hende du får deg en overraskelse.) ;)

 

Vet du i det hele tatt hva jeg har prøvd?

Jeg har Liberation din dott og det hadde funka bedre med en mann!

Det er min mening, du må gjerne sitte å se på en kjerring hvis det funker for deg, jeg vil helst slippe.

Forresten før du angriper meg for ett navnvalg bør du kanskje goggle det?

Fordi om du tenker på kukk så gjør ikke jeg det!

Lenke til kommentar

Grafikk, spillbarhet og lyd er slettes ikke like bra. Hva er greia med hardingen du har for det spillet? Greit nok å like det, men trenger du virkelig trekke det inn i tre innlegg?

Ærlig talt, det må da være lov å ha egne meninger? Jeg synes det er et glimrende spill, og det gjør mye av det folk skulle ønske den "ekte" serien gjør. Så hvorfor oppfører så mange folk seg som om det ikke eksisterer engang? Mange av dere ville nok fått en solid overraskelse om dere tok sjansen på å prøve det. ;)

 

Vet du i det hele tatt hva jeg har prøvd?

Jeg har Liberation din dott og det hadde funka bedre med en mann!

Det er min mening, du må gjerne sitte å se på en kjerring hvis det funker for deg, jeg vil helst slippe.

Forresten før du angriper meg for ett navnvalg bør du kanskje goggle det?

Fordi om du tenker på kukk så gjør ikke jeg det!

Du skjønner vel hvordan "dickjustice" kan misforstås, og spesielt når du begynner å klage over kvinnelige hovedpersoner som om de er helt utelukket? :p
Lenke til kommentar

Ærlig talt, det må da være lov å ha egne meninger? Jeg synes det er et glimrende spill, og det gjør mye av det folk skulle ønske den "ekte" serien gjør. Så hvorfor oppfører så mange folk seg som om det ikke eksisterer engang? Mange av dere ville nok fått en solid overraskelse om dere tok sjansen på å prøve det. ;)

 

Du skjønner vel hvordan "dickjustice" kan misforstås, og spesielt når du begynner å klage over kvinnelige hovedpersoner som om de er helt utelukket? :p

 

Du om det. Selv synes jeg Liberation er en rykende haug med... Ja, du forstår.

Lenke til kommentar

Å fysj, å fy! For håpe det ikkje forsetter i samme sporet som AC3. Helt ellendig spill! Vill ikke ha noe mer om båt, og America i den tids perioden! Helt uinterresant terreng,miljø, og historie! Håper det blir Kina, Japan, Inida eller noke slikt!

 

AC1 var ikke dårlig i det hele tatt. Bra story og kule områder å utforske, et spill som virkelig leverte rundt den tiden den kom ut. Enkelt å si at AC1 var drit etter å ha spilt alle de nye titlene som har desidert forbedret gameplay. Enig i at AC3 var stort sett kjedeli, for ikke å snakke om Connor som hovedperson. Men Naval warfare i AC3 er noe av det kuleste jeg har opplevd i et spill, og det slår alle de andre produktene der ute som faktisk var rent sjørøverspill.

 

Dette spillet har settingen i De karibiske øyene, som er nokså tropisk og eksotisk. Japan er ikke aktuelt, som Alex Hutchinson allerede har bekreftet.

Lenke til kommentar
Bra serie :)
Nja. AC2 og Brotherhood var bra. Revelations var Greit. AC1 og 3 var helt forferdelig! Ser ut som nr4 går i samme sporet som sistnevnte
AC1 og 3 er forferdelige? Neppe. De er de beste spillene i serien. Hele Ezio-trilogien virker som en dårlig tegneserie. Greit nok at du ikke liker spillene, men latterlig å kalle de forferdelig. Enda mer latterlig å kalle oppfølgeren forferdelig når du ikke har sett noe fra spillet.

 

Dårlig tegneserie? Det er den merkeligste meningen jeg noensinne har vært borti angående AC2. Det var en triologi, og fans begynte til slutt å bli relativt ganske lei Ezio, ja. Men den triologien byr jo på et vanvittig univers hvor man opplever flere aspekter ved hovedkarakteren og storyen. Alle spillene er sammenhengende, og du får faktisk leve deg gjennom livet til Ezio, fra da han er en umoden unggutt til en voksen mann, og måten livet hans sluttet på (I den korte animerte filmen) syns jeg var veldig dyptgripende. Ezio er den karakteren med mest dybde når det kommer til personlighet og bakgrunn, AC2 triologien hadde en helt unik atmosfære og urbansk preg.

Lenke til kommentar

Veldig bra serie. Håper dette er rett. Likte Haytham Kenway, men tar gjerne mer Connor. AC3 er det klart beste spillet i en veldig bra serie

 

Connor er ikke hovedperson i dette spillet, men bestefaren Edward Kenway, altså faren til Haytham Kenway.

Lenke til kommentar

Ein naturleg konsekvens av at Connor som karakter var omtrent like interessant som ein tømmerstokk, vil eg tru. "Onde" Kenway hadde mykje meir sjarm og karisma.

 

Og båtgreia var det nye elementet som fungerte best. Satser på litt mindre feature creep og litt meir snikmyrding i ACIV.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Dårlig tegneserie? Det er den merkeligste meningen jeg noensinne har vært borti angående AC2. Det var en triologi, og fans begynte til slutt å bli relativt ganske lei Ezio, ja. Men den triologien byr jo på et vanvittig univers hvor man opplever flere aspekter ved hovedkarakteren og storyen. Alle spillene er sammenhengende, og du får faktisk leve deg gjennom livet til Ezio, fra da han er en umoden unggutt til en voksen mann, og måten livet hans sluttet på (I den korte animerte filmen) syns jeg var veldig dyptgripende. Ezio er den karakteren med mest dybde når det kommer til personlighet og bakgrunn, AC2 triologien hadde en helt unik atmosfære og urbansk preg.

 

Ezio-trilogien er jo absolutt som en tegneserie. Du har en utagrende hovedperson som er både snikmorder og kvinnebedårer. I tillegg er en kompis med Da Vinci, som kaster flyvemaskiner og annet knask etter han.

 

Både AC1 og AC3 har mye mer interessante hovedpersoner, som begge har mer tyngde enn Ezio. Ja, du får være med på mye rart med Ezio, men det aller meste er jo kjedelig og lite autentisk.

 

Skjønner ingenting når du sier at Ezio-trilogien har bra historie heller. Synes historien i AC2 er bra, men med Brotherhood og Revelations ble det smørt på for tynt.

Lenke til kommentar

AC1 var ikke dårlig i det hele tatt. Bra story og kule områder å utforske, et spill som virkelig leverte rundt den tiden den kom ut. Enkelt å si at AC1 var drit etter å ha spilt alle de nye titlene som har desidert forbedret gameplay. Enig i at AC3 var stort sett kjedeli, for ikke å snakke om Connor som hovedperson. Men Naval warfare i AC3 er noe av det kuleste jeg har opplevd i et spill, og det slår alle de andre produktene der ute som faktisk var rent sjørøverspill.

 

Dette spillet har settingen i De karibiske øyene, som er nokså tropisk og eksotisk. Japan er ikke aktuelt, som Alex Hutchinson allerede har bekreftet.

 

AC3 var rett og slett elendig, ferdig med den saken. Likte ikke naval warfare heller noe særlig. Men etter å ha sett traileren fra AC4, har jeg fått håpet tilbake. Ser veldig nytt og spennende ut. Et stort skritt i riktig retning fra AC3. Eneste negative er den nye hoved personen edward, ser rett og slett ut som en skikklig drittsekk, helt umlig å like. Helt motsatt fra Ezio og Desmond. Men ellers så kan det bli bra. Hvorfor i alle dager er ikke Japan aktuelt btw? Hadde jo vert perfekt for et AC spill. Samuray Assassin! Nydelig natur, byer ect. Egypt, Kina, og Inida hørest også kult ut. Men karibien er vell i hvertfall bedre en de utrolig kjedelig byene Boston og New York!!

Lenke til kommentar
AC1 var ikke dårlig i det hele tatt. Bra story og kule områder å utforske, et spill som virkelig leverte rundt den tiden den kom ut. Enkelt å si at AC1 var drit etter å ha spilt alle de nye titlene som har desidert forbedret gameplay. Enig i at AC3 var stort sett kjedeli, for ikke å snakke om Connor som hovedperson. Men Naval warfare i AC3 er noe av det kuleste jeg har opplevd i et spill, og det slår alle de andre produktene der ute som faktisk var rent sjørøverspill.Dette spillet har settingen i De karibiske øyene, som er nokså tropisk og eksotisk. Japan er ikke aktuelt, som Alex Hutchinson allerede har bekreftet.
AC3 var rett og slett elendig, ferdig med den saken. Likte ikke naval warfare heller noe særlig. Men etter å ha sett traileren fra AC4, har jeg fått håpet tilbake. Ser veldig nytt og spennende ut. Et stort skritt i riktig retning fra AC3. Eneste negative er den nye hoved personen edward, ser rett og slett ut som en skikklig drittsekk, helt umlig å like. Helt motsatt fra Ezio og Desmond. Men ellers så kan det bli bra. Hvorfor i alle dager er ikke Japan aktuelt btw? Hadde jo vert perfekt for et AC spill. Samuray Assassin! Nydelig natur, byer ect. Egypt, Kina, og Inida hørest også kult ut. Men karibien er vell i hvertfall bedre en de utrolig kjedelig byene Boston og New York!!

 

AC3 var ikke forderdelig, fordi som jeg har lagt merke til i media og flere forums så virker flertallet av fans av AC serien heller fornøyd med konklusjon til Desmond sin story, bortsett fra slutten som var elendig (noe jeg tror at vi alle kan være enig i). Jeg likte AC3, det var storyen som i det hele tatt drev meg gjennom spillet, men Connor klarte ikke å fengsle meg. Jeg skjønner ikke hva du prater om angående Edward, fordi jeg klarer bare å tolke han som en heller slu snikmorder i denne trailern. Kan hende han kommer til å bli skildret som en damebedårer og med et preg av Eziosjarm, men det gjør ingenting. Snikmordere skal ikke være -snille- mot sine fiender for å si det sånn, så å være en drittsekk mot de man er ute etter burde være ganske naturlig. For min del, så synes jeg Edward virker mye mer interessant enn Connor, med tanke på at Ubisoft har også bekreftet at han kommer til å være en stor kontrast når det kommer til personligheten sammenlignet med Connor.

 

Jeg vet ikke hvorfor Ubisoft ikke vurderer Japan. For en eller annen grunn har de fått det inntrykket av at en slik setting vil bli kjedelig, men Japan har sykt kul bakgrunnhistorie med samuraier og ninja. Jeg tror kanskje Alex Hutchinson er en litt kresen direktør.

Lenke til kommentar
Dårlig tegneserie? Det er den merkeligste meningen jeg noensinne har vært borti angående AC2. Det var en triologi, og fans begynte til slutt å bli relativt ganske lei Ezio, ja. Men den triologien byr jo på et vanvittig univers hvor man opplever flere aspekter ved hovedkarakteren og storyen. Alle spillene er sammenhengende, og du får faktisk leve deg gjennom livet til Ezio, fra da han er en umoden unggutt til en voksen mann, og måten livet hans sluttet på (I den korte animerte filmen) syns jeg var veldig dyptgripende. Ezio er den karakteren med mest dybde når det kommer til personlighet og bakgrunn, AC2 triologien hadde en helt unik atmosfære og urbansk preg.
Ezio-trilogien er jo absolutt som en tegneserie. Du har en utagrende hovedperson som er både snikmorder og kvinnebedårer. I tillegg er en kompis med Da Vinci, som kaster flyvemaskiner og annet knask etter han. Både AC1 og AC3 har mye mer interessante hovedpersoner, som begge har mer tyngde enn Ezio. Ja, du får være med på mye rart med Ezio, men det aller meste er jo kjedelig og lite autentisk.Skjønner ingenting når du sier at Ezio-trilogien har bra historie heller. Synes historien i AC2 er bra, men med Brotherhood og Revelations ble det smørt på for tynt.

 

Jeg skjønner ikke hva du mener med at Ezio-triologien er som en tegneserie, ser ikke logikken i det. Det er den beste triologien i AC serien så langt enn den -egentlige- triologien som strekker fra AC1 til AC3. Ezio er den den mest genuine person jeg har hatt som hovedkarakter noensinne, med tanke på de motivene som drev han er veldig realistisk og sannsynlig. Hvis du ikke klarer å se hvordan Ezio utviklet seg til å bli en ekte leder og snikmorder fra den ungdommelige byholdningen på en veldig progredierende måte, så har du gått glipp av mye for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...