Gå til innhold

Tråden for spillet alle klager over, men ingen har spilt


Anbefalte innlegg

Hvis man skal ta hensyn til andres subjektive anmeldelser bør man sørge for å lytte til anmeldere man vet har noenlunde samme smak som seg selv. Mitt favorittspill over alle, The Last Remnant (PC), ligger med en meget middelmådig score på Metacritic. Skulle jeg brydd meg om den scoren ville jeg altså gått glipp av favorittspillet mitt, en grusom tanke :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som stor fan av alien filmene har jeg gledet meg til dette spillet, men etter å ha lest den ene anmeldelsen verre enn den andre holder jeg meg langt unna. Kanskje når spillet koster rundt 50-lappen om et par mnd. Skuffende at det skulle bli så elendig:(

 

Samme her! håpet på at spillet vertfall skulle bli OK men etter å ha lest BARE dårlige anmeldelser må jeg si NEITAKK!!!!:p har sett en del filmer om spillet og det ser rett og slett drit ut:(

Men er flott at noen få folk her inne på forumet liker spillet:D men når jeg ser 90% av alle anmeldelsene er på under ok blir det ikke å ta sjangsen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dette her endte med å suge maks pikk altså ?

 

Jaja, blir flere vinyl plater da i det minste :)

Jeg kunne sagt mye om hvor mye jeg digger dette spillet, men har sagt alt før i denne tråden. Jeg synes bare det er skremmende at folk klarer å henge seg så vanvittig opp i en og annen anmeldelse at de dropper spill de har ventet på i månedsvis pga noen småting. Om du er Aliensfan kan du tygge litt på denne;

 

One, the Sega-published shooter has been inducted into the “official canon” of the Alien universe by 20th Century Fox. Chris Faylor, the Community Manager for developer Gearbox Software, told us that all previous expanded universe material (including the novels, the comics, and all the Alien vs Predator stuff) has been thrown out. The only productions currently considered canon are the first four films (yes, even Alien 3), Aliens: Colonial Marines, and maybe Ridley Scott’s Prometheus (since there’s still the possibility it’s not a prequel).

 

Og Wii U porten? Det er ikke en port. ;)

 

http://www.warpzoned.com/2012/04/aliens-colonial-marines-is-officially-part-of-movie-canon-wii-u-version-is-not-a-port/

Lenke til kommentar

Jojo, men jeg er ikke sugen på å punge ut fullpris for noe som virker ved første øyekast, svært middelmådig.Og jeg er veldig glad i Alien, også Alien 3. Men det finnes andre ting å bruke pengene på i disse dager, og da kan jeg fint heller plukke med meg dette rimelig på PK eller på Gamestop.

 

Husk det heller ikke er Gearbox som utvikler Wii U versjonen, emn eg betviler dette er så utrolig forskjellig fra de andre versjonen. Var jo Wii U i utg.punktet skulle handle dette her til utelukkende pga. kontrollen og den klassiske radar opplevelsen, men nå er jeg jo i tvil om det er så mye å se frem til.

Lenke til kommentar

Radaren på Wii U er oppskrytt. Og hva mener du med at det ser middelmådig ut? Er det fordi det har samme grafiske stil som Borderlands og ikke er Crysis med Aliens?

 

Grafikken er ikke bra men heller ikke dårlig.....altså middelmådig:P. Og ut ifra den "forsvaringen" du hadde tidligere i tråden om det folk sier er dårlig med spillet....det hørres ut som du er litt fanboy og ikke klarer at folk syns spillet du liker er dritt. Men er som jeg sa....flott DU og noen andre få liker spillet! Jeg er selv stooooor alien fan og gledet meg MASSE men når spillet ikke har super grafikk(enten stilen som borderlands feks eller ekteheten som i deadspace), og gameplayet virker kjedelig, fiendene også kjedelige osv da blir spillet ganske så hmmm.....KJEDELIG:P har sett en letsplay video og har ikke noe positivt å si om spillet. eneste er at det er et alien spill:D god ide men drittdårlig utført!

Lenke til kommentar

Spillet virker middelmådig basert på de lunkne omtalene som har kommet til nå. Radaren er vel egentlig den store nyheten når det kommer til Wii U, nå har vel Gearbox også tidligere uttalt at Wii U utgaven blir den peneste av konsollutgavene. Dette kan selvføgelig vær BS, men jeg lever da enda i håpet om at Demiurge Studios greier å få til en bedre utgave her altså.

 

Jeg hadde faktisk gledet meg til dette, og nå er jeg litt irritert pga. det altså ser ut som ett middelmådig spill, rett og slett.

 

Dessuten trenger Wii U sårt noe annet enn gode Nintendo spill.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du spilt dette selv?

 

- Dårlig AI? Mye er scriptet (aliens kryper langs veggene, klatrer ut av ventilasjonssjakter osv), men AIen er ikke verre enn i andre FPSer.

 

- Dårlig grafikk? Tja, sammenlignet med Dead Space 3, kanskje. Men hva så? Grafikken er mer enn bra nok for vanlige folk som ikke bryr seg om det er 1080p eller 720p på oppløsningen. Dvs minst 90% av alle som spiller på konsoll.

 

- Hitbox? Har ikke merket noe som helst til dette, verken i campaign eller multiplayer. For øvrig har vi en smart gun som gir deg en svært boks som dekker minst en tredjedel av skjermen, og du treffer det som er i inne i boksen. Og hva med flammekasteren? Granater? Hagle? De som klager på hitboksen har enten ikke spilt spillet, eller løp kun med pistol i veldig tidlig beta.

 

- 5 timer lag kampanje? Tja, har hørt noen si det. Andre sier 10+ timer. Men det er fire vanskelighetsgrader og veldig mye å finne, pluss utrolig bra multiplayer. Du kan sitte med dette i månedsvis om du vil.

 

Når vi snakker om multiplayer hadde jeg et morsomt øyeblikk i sted. Var marine, og to aliens kom løpende langs veggen mot meg. Digger sånt teamwork. De er raske og kan fort hoppe mot meg, angripe litt og flykte, bare for å angripe igjen fra en annen vinkel. Med andre ord burde jeg ha vært død. Bare synd jeg nettopp hadde plukket opp en flammekaster. Men de skal ha for forsøket, i alle fall. :p

 

Btw ja, det er en dag 1 patch. Aner ikke hva den gjør, siden jeg ikke har spilt uten den.

 

Edit: Og om det var noen tvil...

 

Four Aliens: Colonial Marines DLC packs confirmed

 

Nei jeg har ikke spilt det selv, det kom da klart frem. Sa bare jeg var skeptisk med tanke på alle tilbakemeldingene som slaktet spillet. De negative punktene jeg ramset opp var bare synspunkter jeg har plukket opp fra de som hadde prøvd det. Når spillet jevnt over får 2-5 av 10 så ser det jo ikke så lyst ut.

 

Personlig kommer jeg til å skaffe meg dette spillet. Da jeg er stor Alien fan, så alle spill må prøves. Har sett en del youtube videorer som gjør at jeg fremdeles gleder meg til å prøve det. Håper bare at pc versonen er bedre enn xbox versonen.

Lenke til kommentar

Syns spillet er rått jeg, minst like bra so AVP 2 sin marine del, eneste forskjellen er mer action mindre skrekk.

 

Ja jeg savner å kunne sprenger hoder og skyte av armer på aliens, men ellers er det drit kult, når du har en hau med aliens som krabber rundt i taket og du løper for harde livet mens du skyter på dem.

 

Folk sier det er utdatert? hvordan da? at du faktisk har shield og helse, og du må plukke opp helse og shield? oh noes, ikke regen liv, så forfedelig. Syns grafikken på pc er drit bra jeg, langt bedre enn de fleste spill der ute. Jeg kommer til å spille dette i 10 år til før jeg i det hele tatt rører et annet COD spill. Gleder meg til å prøve MP,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
det hørres ut som du er litt fanboy og ikke klarer at folk syns spillet du liker er dritt.
Fanboy? Fordi jeg ikke stoler 100% på anmeldelser, men heller våger å ha egne meninger? Ja, da er jeg vel fanboy da. Øh... snakker vi Alien fanboy? Bra spill-fanboy? Egne meninger-fanboy? Litt usikker på hva du mener, faktisk.

 

Liten tankevekker: Aliens: Colonial Marines får slakt av veldig mange. Call of Duty får topp karakter om og om og om igjen. Hvordan gir det mening?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...