Gå til innhold

Tråden for spillet alle klager over, men ingen har spilt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare presiser at jeg nå har spilt igjennom hele driten, og det er akkurat så dårlig som de fleste andre, meg selv inkludert, skal ha det til.

 

Forferdelige animasjoner, supersimpel grafikk med lavoppløselige teksturer (hallo år 2001!), teit historie.

Spillet tar alt det flotte med Alien-universet og legger tidenes brune kabel på det.

Har du allerede brukt penger på dette makkverket, som meg? Skal vi gå ut og ta en trøstepils (ved nærmere ettertanke tror jeg absinth er det eneste som knekker så mye sorg)?

Har du mulighet til å avbestille spillet, eller lure en av vennene dine til å kjøpe det? Gjør det! For din egen helses skyld, gjør det!

Lenke til kommentar

Gearbox burde skamme seg og det kommer til å bli en solid intern oppvask med Sega. Dette er helt på grensen til en scam på lik linje med WarZ. Falske lovnader og dritt pakket inn i silkepapir.. eller når sant skal sies har de vel ikke klart det engang, dritt i gråpapir er dette.

 

Dette er andre gang Gearbox spytter sine betalende kunder midt i trynet (Duke Nukem anyone?). Jeg bryr meg ikke om at det ikke er Gearbox som faktisk har laget spillet men at det er faset ut til TimeGate Studios og Nerve Software. Det gjør egentlig det hele bare værre og på grensen til svindel at de slapper Gearbox navnet på sluttproduktet. Jeg vet at Segas tilslutt krevde en utgivelse etter 6 år in the making men de har jo stolt på Gearbox sin interne kvalitetskontroll og Gearbox har igjen har stolt på TimeGate og Nerve. Det som er sikkert er at vi ikke burde stole på noen av dem igjen.

 

Randi Pitchford, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ADqIh9_zAp4

 

 

Dette er ikke å henge seg på ett hylekor, dette er å ta tak i svineriet i spillbransjen og bidra til at slike ting ikke skjer igjen, ihvertfall ikke uten ett solid tap av ansikt og økonomiske konsekvenser for de ansvarlige.

Endret av Thoto79
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er vel ikke noe nytt, hele generasjonen med ps3,360,wii + til og med wii u nå, har vært råtten tvers igjennom. Ikke bare løgner, men også innføringa av DLC tullet, uferdige spill m.m.

Ser jo bare hvordan det var med Socom 4 og Sony/zipper.

Skjer det at konsollene dør ut og PC/nettbrett e.l tar over, så er det pågrunn av nettopp ting som dette.

Er vel en grunn til at Wii U ikke selger som hakka møkk fordi om spillbransjen bare vokser og vokser, folk har blitt mer avventende og vil se at det som blir lovet er på plass og fungerer m.m. Rayman er jo et eksempel på nok en failure.

Endret av Ipad
Lenke til kommentar

Ok da har fått tak i spillet, å startet på en økt.

 

Heldigvis kastet jeg meg ikke over spillet på dag en. Fikk med meg alt det negative. Lest alt her, sett filmer og reviews. Så tror dermer jeg har ganske realistiske forventninger til spillet.

 

Likevel. Jeg er altfor glad i alien filmene, så jeg SKAL like det, med nye nedjusterte forventninger.

 

Grafisk må jeg si spillet ikke er så altfor dårlig. Men animasjonene er som forventet svært dårlig. Lyden og musikken er god.

 

Spillet går glatt til tider, men bildefrekvensen blir tidvis lav under "usynlig" lasting.

 

Synes skytingen fungerer bra. Aliensene oppfører seg svært dumt og står ofte stille. Men andre ganger hopper de på deg og fungerer som de skall. Men å skyte de føles ganske tilfredstillende.

 

Noe som har overasket meg posetivt. Er at jeg liker å sloss mot menneskefiendene. Etter alt jeg har lest, regnet jeg med at det skulle være helt jævlig ræva. Fryktelig bra er det ikke, men likevel tilfredstillende og langt i fra den nedturen jeg forventet.

 

Men skummelt er det ikke. Så vi får se hvor lenge Aliens nostalgien klarer å holde meg underholdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...