Gå til innhold

Den lille Cydia-tråden


Lami

Anbefalte innlegg

Moderatornotis

En liten oppklaring om «forbudet» mot å snakke om jailbreak generelt.

Grunnen til at jeg kom med dette «forbudet» var for å unngå at denne tråden blir den éne store samletråden om jailbreak. Vi prøver å unngå nye, enorme samletråder, men heller oppfordre brukere til å starte nye tråder. Derfor er dette en tråd for snakk rundt Cydia, som kjekke tweeks, sources og lignende. Hvis man har spørsmål rundt jailbreak kan man opprette en egen tråd med det spesifikke spørsmålet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Begynner Apple virkelig å motkjempe Jailbreak nå ved å inkludere checksums i AppStore så du potensielt ikke får kjørt oppdaterte apps om du har jailbreaket iOS?

 

Merker meg at etter jeg oppdaterte Skype til v4.5.222 i dag så kommer følgende beskjed hver gang jeg starter den opp "This app is not supported on unofficial versions of iOS". Det fungerer dog helt fint, men en litt skremmende melding å få opp som kanskje kan tyde på at Apple går andre veier for å motkjempe Jailbreaking.

Lenke til kommentar

Se der ja! Jeg var ikke aleine om den meldingen. Fikk samme meldingen jeg også etter jeg oppdaterte Skype, kunne virkelig ikke tro det jeg leste. Som du sier fungerer den helt fint, men hvis de vil blokkere apps fra enheter som er jailbreaket så vet jeg ikke om jeg skal grine eller le..

Lenke til kommentar

Hmm.. Begynner Apple virkelig å motkjempe Jailbreak nå ved å inkludere checksums i AppStore så du potensielt ikke får kjørt oppdaterte apps om du har jailbreaket iOS?

 

Merker meg at etter jeg oppdaterte Skype til v4.5.222 i dag så kommer følgende beskjed hver gang jeg starter den opp "This app is not supported on unofficial versions of iOS". Det fungerer dog helt fint, men en litt skremmende melding å få opp som kanskje kan tyde på at Apple går andre veier for å motkjempe Jailbreaking.

 

Skype har hatt en slik melding i «all» tid, ihvertfall så lenge jeg kan huske. Det er heller ikke Apple som står bak, men Skype. Det er flere apps som har slike meldinger eller til og med sperrer, og felles for alle er at utviklerne står bak, ikke Apple.

 

Det finnes måter å skjule jailbreak for apps fra, men jeg husker ikke hvordan. Jeg skal se om jeg finner de!

Lenke til kommentar

Jepp, da var det oppklart :)

 

Flott liste der Hille! Copic virket interessant, samt Safari Download Manger.

 

 

Er det forresten noen som kjøper apps på Cydia?

jeg gjør det :) eller gjorde det i før jeg husket at man kunne finne crack-cersjoner :p

 

Har ikke turt det nei :p

man jo bruke paypal, da er det jo trygt. Det går ikke å bruke bankkortet direkte
Lenke til kommentar

Dette er helt selvmekka med iBlank og DashboardX :tease:

Eneste som irriterer meg er at jeg ikke kan deaktivere de lyse rammene rundt klokka sånn som med weather widget blant annet og ikke minst det faktum at det er umulig å bytte fra 12 hour clock til 24 hour clock..... Er vell bare USA som tviholder på den idiotiske tidsvisningen.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke Winterboard fremfor Dreamboard? Trodde sistnevnte var å se på som bedre på stortsett alle områder disse dager? Hvordan er det med themes til iPhone 5? Ingen er vell oppdatert for iPhone 5 sin høyere skjerm, skaper det problemer eller skalerer ting automatisk helt korrekt?

 

 

Videre så koster vell ting som Auxo penger, jeg ser ikke engang ut til å kunne installere en liten trial... Liker helst å teste ut ting før jeg eventuelt kjøper det, spesielt det å kjøpe ting som krever jailbreak er jeg litt sånn lunken til da det fort kommer en oppdatering eller to som vil ødelegge jailbreak støtte som gjerne kan inneholde en eller to ting jeg ser meg nødt til å ha uansett.

 

Nå har ihvertfall Evasi0n teamet oppdatert jailbreaken slik at telefonen ikke vil oppdatere seg selv og sperre jailbreaken, så du slipper å tenke på at du mister det du har kjøpt fordi den oppdateres! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...