Gå til innhold

Den lille Cydia-tråden


Lami

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jailbreaket for en stund siden. Forstår meg ikke helt på Cydia...

 

Står at det er 6 changes (available upgrades) - en av dem er evasi0n 6.0-6.1.2, 0.4-1.

Jeg har iOS6.1, Cydia 1.1.8 og 0.3-1 Betyr dette at det er oppdatering på jailbreaken som blir installert om jeg velger upgrade, og noe jeg bør gjøre? Klarer ikke å se hva oppgraderingen vil gjøre.

 

Er det generelt bare å velge upgrade på alle som kan upgrades? Eller risikerer man noe uønskede installeringer?

 

Får beskjed på Iphonen at det er en Oppdatering av operatørinnstillinger programvareoppdatering tilgjengelig. Kan jeg oppgradere denne eller klusser dette til Jailbreaken?

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jailbreaket for en stund siden. Forstår meg ikke helt på Cydia...

 

Står at det er 6 changes (available upgrades) - en av dem er evasi0n 6.0-6.1.2, 0.4-1.

Jeg har iOS6.1, Cydia 1.1.8 og 0.3-1 Betyr dette at det er oppdatering på jailbreaken som blir installert om jeg velger upgrade, og noe jeg bør gjøre? Klarer ikke å se hva oppgraderingen vil gjøre.

 

Er det generelt bare å velge upgrade på alle som kan upgrades? Eller risikerer man noe uønskede installeringer?

 

Hvis du går inn på hver enkelt tilgjengelige oppdatering vil du som regel kunne se hva som har blitt endret. Mange viser «latest changes» eller noe lignende. Som regel har man kontroll over hva man har installert, så det skal gå greit å installere oppdateringer.

 

 

Får beskjed på Iphonen at det er en Oppdatering av operatørinnstillinger programvareoppdatering tilgjengelig. Kan jeg oppgradere denne eller klusser dette til Jailbreaken?

 

Operatørinnstillinger ødelegger ikke jailbreaken. :)

Lenke til kommentar

Auxo og f.lux.

f.lux ligger jo å styrer lyset konstant og Auxo tar en del for å vise bilde fra de forskjellige appene.

De fleste av de andre overskriver innstillinger i forskjellige programmer så det meste av informasjonen ligger statisk.

 

Det finnes en app som heter Carat som ligger i bakgrunnen å kjører batteri diagnostikk. Det kan ta alt fra 1-2 uker før den faktisk sier i fra hva som sluker batteri.

Ikke la deg lure av at GPS ikonet står på konstant. Det er bare en hack de benytter seg av slik at appen fortsetter å kjøre i bakgrunnen. GPS er ikke på.

Ser appen har fått en del negative reviews, men det er fordi de enten ikke er tolmodige eller skrur den av da de ser at GPSikonet står der.

 

https://itunes.apple.com/us/app/carat/id504771500?mt=8

Lenke til kommentar

Auxo og f.lux.

f.lux ligger jo å styrer lyset konstant og Auxo tar en del for å vise bilde fra de forskjellige appene.

De fleste av de andre overskriver innstillinger i forskjellige programmer så det meste av informasjonen ligger statisk.

 

Uenig. Jeg har brukt både Auxo og f.lux veldig lenge, og har ikke opplevd dårligere batteritid.

 

Jeg installerte en rekke nye tweaks på mandag, og en (eller flere) av de gjorde så jeg mistet 40 % av batteriet fra jeg sto opp i går til jeg kom på jobb (litt over én time), men etter at jeg fjernet de jeg installerte sist har batteriet holdt seg bra. Telefonen ladet i natt og var på 100 % da jeg sto opp. Nå, 3,5 timer senere og etter 3G-bruk på bussen, wifi-bruk i kantina, og et par samtaler, har jeg 90 % igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet dere om lignende app som Auxo?

Hos meg får den iPhonen til å kræsje osv. Har mailet han som lagde den og sa han skulle fikse det men har ikke kommet oppdatering siden da.

 

Men appen er så fet at jeg bruker den selv om!

 

Digger Auxo, ja, men fant ut at den tok mykje strøm. Swipeaway bruker eg no, fungerer bra, sjølv om den ikkje er like fancy :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...