Gå til innhold

Avdukes endelig PlayStation 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nok gått litt fort i svingene for oversetteren her. Det kilden sier er at de har fokusert på å heve interaksjonen I TILLEGG til å forbedre ytelsen betraktelig. Skal visst bli 10x så kraftig som ps3.

 

Sony is planning to "incorporate more social gaming aspects into the new machine," and that the company is generally focused more on "changes in how users interact with the machine" rather than spec improvements.

Kan ikke se at det er oversatt feil.

Lenke til kommentar

Når jeg betalte godt over 5K for Wii U med 5 spill så skal jeg glætt betale over 5k for en PS4! Sony sine eksklusiver har aldri skuffet meg, Det er en av mine viktigste hovedgrunner til jeg kjøper konsoller, nettopp eksklusive spill :)

 

Som så Samaritan sa, håper jeg også på GTAV til PS4. Jeg tipper et sånt move fra Sony med å ha GTAV på lanseringen av PS4 hadde vært et smart trekk, selvom det høres lite sannsynlig ut

 

Men er jo gøy å spekulere slik, det er det som skaper uro i gamerverden og det liker jeg :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Specs og kontroller'n er jeg mest interessert i. Er ikke glad i motion-setup, så håper ikke fokuset ligger der...

Har en Wii og ja, den har noen bra spill, men jeg syns det hadde vært mer behaglig å spille med en standard kontroll. :)

 

Håper også den støtter ->alle<- PS3 spill, så jeg slipper å ha flere konsoller i hylla samtidig. Dette går mest på kabelrot / strømuttak og ikke plass-besparelse. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir bra om det kjem ein ny PS-generasjon med full bakoverkompatibilitet.Hadde vore kjekt å kunne fått spelt dei gamle spela både til PS2 og 3 uten å måtte drasse med seg ein konsoll ekstra for kvar generasjon... Det blir kritisk for min del mtp PlayStation vs XboxHåper at den blir lansert snart, så eg kanskje får tak i en før eg flytter på hybel så eg slepper å sulte meg for å få tak i den seinare :p

Etter det jeg forstår av lekkete spesifikasjoner vil PS4 bruke en amd x86 cpu og Amd gpu, den vil være et totalt forsjellig design, mye mer likt xbox1 en PS3. Eneste måten å få den kompatibel på er å legge inn et PS3 kretskort.

 

Lenke til kommentar

Som så Samaritan sa, håper jeg også på GTAV til PS4. Jeg tipper et sånt move fra Sony med å ha GTAV på lanseringen av PS4 hadde vært et smart trekk, selvom det høres lite sannsynlig ut

 

Tjaa... med tanke på at spelet kjem ut samtidig til 360 burde det fått ein kraftig facelift på PS4 i så fall. Er ikkje så god marknadsføring av ny maskinvare viss ein tidlegare konsoll klarer det same meiner eg. Men eit ekslusivt og svært pent GTAV på lanseringsdagen hadde gjort seg ja!

Lenke til kommentar

Jeg tipper at "fremtiden" de snakker om er direkte relatert til Gaikai som de kjøpte opp, som er en tjeneste hvor du streamer spill som blir rendra på en server før video strømmen blir sendt til deg i komprimert HD, den bruker bare input kontrolls og video output som eneste belastning på maskinen du benytter. På denne måten slipper sony å beefe opp specsa på selve enheten.

 

Lenke til kommentar

PS3 annonsert 16. mai 2005, release 17. november 2006

PS2 annonsert mars 1999, release 8. mars 2000

 

Har alltid tenkt at denne generasjonen har vart så mykje lenger enn dei andre, men forskjellen er jo faktisk ikkje så stor.

 

Takker for svar...med en eventuell annonsering 20. februar så tipper jeg planen er å rekke jula.

Lenke til kommentar
Rar formulering. Spec improvements blir det uansett. Vet ikke hvorfor de to tinga blir satt opp mot hverandre i det hele tatt.

Det er snakk om hva som blir prioritert (mest). Og er trolig en indikasjon på at økningen i ytelse ikke blir like mye som noen håper/tror/ønsker.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...