Gå til innhold

Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6


Anbefalte innlegg

Blir bare så frustrert. Satt å spilte og alt var bare fryd.

Så skulle jeg bare restarte fordi pc'n var litt treig.

Når jeg da prøver å starte det så vil den ikke logge på, sier brukeren ikke finnes. Da prøver jeg å lage ny bruker, nope, niks, nekter som bare det.

Så no sitter jeg her og river meg i håret :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå er Steam nettverket nede, så er kanskje ikke så rart du får logget på. Enda bedre ville det vært om folk faktisk hadde undersøkt litt selv FØR de begynte å whine over alt og ingenting.

Some people might be getting the following message when attempting to login to Steam:

 

"Login to steam failed. Either the specified account does not exist, or the password was wrong. Please check your email address and password and try again."

 

This is a bit misleading - your account exists and is fine. The authentication servers are under heavy load right now. This problem should be resolved shortly. Thanks for your patience!

 

Edit: Steam fungerte faktisk nå.. Er vel oppe igjen da.

Lenke til kommentar

Steam har hatt (og har) sine problemer. Mener uansett at det er et veldig godt konsept. Gi det litt tid, så skal vi få se en myyye bedre cs-utgave. Jeg liker 1.6 veldig godt. Skjoldene er morsomme, men om jeg vil bruke dem...? Heller tvilsomt. Føler ikke man får helt bruk for dem. Jeg sparer heller 2000 og bruker dem på en Colt neste runde.

 

Sleit litt med Steam i starten, som de fleste andre. I de to siste dagene har det derimot fungert knirkefritt (med unntak av nedetiden for noen timer siden). Veldig bra. Stå på videre, dette er skritt i riktig retning for et utdatert spill.

Lenke til kommentar

Båndbredde og steam?

 

Når jeg prøver å starte steam (har innstallert steam_cs.exe med ferdig innstallert cs & hl) tar det ca. 100 år (eller en halvtime) å logge seg på (hvis jeg har flaks). Deretter prøver jeg launch game (cs), og Det står at det skal starte. Lot det stå i _åtte_ timer (SERIØST), uten noen framgang.

 

Er ikke steam for oss stakkars ISDN brukere som ikke har tilgang på bedre linje? :(

eller er PCen min fucka? (kjører windows 2000 med alle SP og updates)

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen nevneverdige problemer med Steam enda, og er faktisk positivt overasket over konseptet. Må innrømme at jeg ble litt skremt når jeg fikk høre så mye negativt om Steam og CS 1.6, men så langt har det fungert supert.

 

Til dere andre som spiller 1.6 og har Radeon 9700 non pro; har dere 100fps konstant hele tiden? Jeg har iallefall merket at fps har droppet betydelig siden 1.5 der jeg hadde 100fps uansett situasjon. Når jeg har 2-3 folk rundt meg dropper fps til 60-70. Dette er jo litt kjipern siden dette ikke skjedde på 1.5. Så, er det noen av dere andre med 9700 som har samme problem, eller er det bare meg? Hvilke drivere bruker dere?

 

Edit: Kom over denne meget informative artikkelen på Fragbite. Denne beskriver iallefall nøyaktig mine problemer. Får se etterpå om det hjalp.

Lenke til kommentar

når jeg prøver å joine en server gjennom Steam får jeg denne feil meldingen:

 

You have been disconnected from the server.

Reason: Invalid STEAM userID ticket.

 

noen som har opplevd det samme?

eller

noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke?

har fått det til å virke før...

 

Koffern

Lenke til kommentar

Er det helt garantert at man ikke kan spille det på LAN uten internett? Har noen prøvd dette?

 

Hvis dette er tilfellet; hvorfor i ALL verden har Valve gjort det slik? Det er jo åndssvakt. Det finnes jo ingen grunn til å gjøre det slik (det kan jo være en måte å kontrollere at folk har kjøpt spillet eller ei, menneh, er litt drøyt å gå til så drastiske midler...).

 

[EDIT: Så på et forum nå at det går rykter om at Valve skal fikse dette...]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...