Gå til innhold

Ozzy airport? Må Herren forby


Delvis

Anbefalte innlegg

Ja annet var vel ikke å vente i disse forfallstider. Nå begynner man altså å fable om å oppkalle flyplass etter den vemmelige rockegrisen der, men sitt rennome og livsførsel.

 

Det får være måte på uanstendige forslag. Skal familier med barn, kristne osv som må fly dit innfinne seg med å måtte si noe slikt, og være nødt passere en flysplass med et slikt navn? Det skal bare nedover i søpla alt nå tydeligvis. Korrupsjon i Norsk offentlighet brer seg og alt mulig dritt.

 

Hva i *F feiler deg?! Merker jeg blir mektig irritert av slike idiotiske påstander fra benkeslitere i kirka.....

Hold det for deg selv og ikke spre spisset ditt til andre...... Har Ozzy gjort deg noe vondt kanskje?

 

Ozzy er en levende legende, og skal hedres på lik linje som Lucifer! :devil::devil:

The devil walks among us. and he'll be at your stairs first.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva "feiler det deg" selv. Bringer opp en et og et halvt gammel tråd, uten å ta notis av de forklaringer jeg har gitt som oppfølging en rekke ganger i tråden?

Les dem først, ikke bare startinnlegget.

Å oppkalle en flyplass etter den grapsen der, er sykt, teit, udisiplinert, smakløst, tåpelig, patetisk, femi og egentlig bare dumme dumme dum.

Lenke til kommentar

Hva "feiler det deg" selv. Bringer opp en et og et halvt gammel tråd, uten å ta notis av de forklaringer jeg har gitt som oppfølging en rekke ganger i tråden?

 

Les dem først, ikke bare startinnlegget.

Å oppkalle en flyplass etter den grapsen der, er sykt, teit, udisiplinert, smakløst, tåpelig, patetisk, femi og egentlig bare dumme dumme dum.

Men nå må du tenke på at saken har to sider, Ozzy er kanskje for deg noe graps, men for andre kan han være en flink musiker.

Lenke til kommentar

Hva "feiler det deg" selv. Bringer opp en et og et halvt gammel tråd, uten å ta notis av de forklaringer jeg har gitt som oppfølging en rekke ganger i tråden?

 

Les dem først, ikke bare startinnlegget.

Å oppkalle en flyplass etter den grapsen der, er sykt, teit, udisiplinert, smakløst, tåpelig, patetisk, femi og egentlig bare dumme dumme dum.

At ikke du ber om tråden blir stengt da? Virker som et helt idiotisk tema også, la oss høre, hva var det du sa, egentlig:

"Det neste blir vel at både presidenter og politikere kan tattovere seg, digg "deathmetal og Buzum" og ta seg en knark. Alt går an liksom"

 

Uff - gruff!!!

 

Har du skjerpet deg nå eller? For DETTE var skikkelig GRUMS!! Håper det var det du mente med denne siste "pleabarginen" din?

 

Case closed? OZZY er en helt?

Lenke til kommentar

 

Hva "feiler det deg" selv. Bringer opp en et og et halvt gammel tråd, uten å ta notis av de forklaringer jeg har gitt som oppfølging en rekke ganger i tråden?

 

Les dem først, ikke bare startinnlegget.

Å oppkalle en flyplass etter den grapsen der, er sykt, teit, udisiplinert, smakløst, tåpelig, patetisk, femi og egentlig bare dumme dumme dum.

Men nå må du tenke på at saken har to sider, Ozzy er kanskje for deg noe graps, men for andre kan han være en flink musiker.

 

 

Jo men om det skal kvalifisere til slikt som å få flyplasser oppkalt etter seg, bør fravær av en så tvilsom ( i beste fall)halvside være en betingelse.

Skulle man feks oppkalle en flyplass i Norge etter ABB, fordi "saken har to sider"? For noen er han en massemorder, for andre er han en helt for nasjonen.

 

Litt satt på spissen det eks. selvfølglig, men bare for å illustrere. Personer som skal ha navnet på allemenne større instanser, mener jeg må være mye mer spiselig for de fleste, enn hva denne Ozzy er. Her mener jeg at visse særrådende pådrivere pusher fram noe som et flertall neppe ville skrevet under på.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jo men om det skal kvalifisere til slikt som å få flyplasser oppkalt etter seg, bør fravær av en så tvilsom ( i beste fall)halvside være en betingelse.

Skulle man feks oppkalle en flyplass i Norge etter ABB, fordi "saken har to sider"? For noen er han en massemorder, for andre er han en helt for nasjonen.

Det er ingen med vettet i behold som mener at Ozzy Osbourne er en massemorder. Det eneste Ozzy Osbourne er kjent som er en musiker.

Lenke til kommentar

 

Jo men om det skal kvalifisere til slikt som å få flyplasser oppkalt etter seg, bør fravær av en så tvilsom ( i beste fall)halvside være en betingelse.

Skulle man feks oppkalle en flyplass i Norge etter ABB, fordi "saken har to sider"? For noen er han en massemorder, for andre er han en helt for nasjonen.

Det er ingen med vettet i behold som mener at Ozzy Osbourne er en massemorder. Det eneste Ozzy Osbourne er kjent som er en musiker.

 

 

Det har jeg da heller aldri hevdet, og det vet du godt. Du skjønte nok hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

 

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.

Brudd på dette vil føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

Ved tilfellet der brukere bryter retningslinjene, skal dette rapporteres og ikke tas opp i tråden.

Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.

LiamH

:)

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Ozzy er en levende legende, og skal hedres på lik linje som Lucifer! :devil::devil:

The devil walks among us. and he'll be at your stairs first.

 

:yes:

 

:no:

 

Hvorfor skal ikke OZZY hedres? Hva har han gjort som er er så dårlig? Han har til og med forklart igjen og igjen at han slettes ikke mente å ta livet av flaggermusen som ble kastet opp på scenen. Og tekstene hans er ikke ment for å destruere menneskeheten. Tvert om, men da må man faktisk ha lest noen av tekstene hans for å forstå det. Han viste seg som et feilbarlig menneske. Etter alt han hadde oppnådd, så kunne han bare lagt inn årene for lengst og kost seg på laurbærene. Jeg syns det var skikkelig topp at han viste familielivet sitt for hele verden, han viste en masse psykologi.

 

Her er en låt jeg syns kan stå i hans ånd:

Endret av malmanomar
Lenke til kommentar

Har forklart nok, hvorfor jeg mener det er upassende. Gidder da ikke gjenta det i sin helhet på nytt for nye deltagere. Du får ta deg bryderiet å lese i tidl. innlegg i tråden, og eventuelt basere argumentene på spesifikke deler av det, der du mener noe ikke er forklart tydelig nok.

Lenke til kommentar

Har forklart nok, hvorfor jeg mener det er upassende. Gidder da ikke gjenta det i sin helhet på nytt for nye deltagere. Du får ta deg bryderiet å lese i tidl. innlegg i tråden, og eventuelt basere argumentene på spesifikke deler av det, der du mener noe ikke er forklart tydelig nok.

OK, får studere dette i detalj. Kanskje jeg forstår deg bedre.

https://www.youtube.com/watch?v=TjbyI_817F8

Lenke til kommentar

Å oppkalle en flyplass etter den grapsen der, er sykt, teit, udisiplinert, smakløst, tåpelig, patetisk, femi og egentlig bare dumme dumme dum.

 

 

Flertallet mener det motsatte.

 

Du viser et tydelig mangel på toleranse. De fleste fornuftige menneskene her ville i verste fall ikke brydd seg. Vær så snill, ikke fremtre som enda mindre fornuftig nå...

 

Du kommer med elendige argumenter. Det er bare et navn. Det er bare du som går gjennom taket av dette.

 

Du vise også at du ikke har helt innsikt i saken. Jeg er ingen tilhenger av Ozzy Osbourne, men jeg kjenner til navnet. Han er en kjent og viktig person, og derfor kunne man brukt navnet hans.

 

 

Konklusjonen her er vel at du er en person som henger deg opp i bagateller, for dette er knapt nok verd å diskutere. Det er altfor masse urelevant i denne tråden. Det beste hadde nesten bare vært å låse den ettersom at diskusjonen er gammel og dum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaha, javel, allright, ok. Men du syns du måtte si noe likevel. Det er greit. Det er ikke en sak å ha særlig "innsikt" i dette, bare mene noe om. Og du tar feil: Det er kjent, men slett ikke en "viktig person".

Det er uansett ikke noe eksempel til etterfølgelse. Tvert i mot , og derfor klart diskvalifsert som kandidat etter min mening. Andre må selvsagt bare mene det de vil.

Lenke til kommentar

Jaha, javel, allright, ok. Men du syns du måtte si noe likevel. Det er greit. Det er ikke en sak å ha særlig "innsikt" i dette, bare mene noe om. Og du tar feil: Det er kjent, men slett ikke en "viktig person".

Det er uansett ikke noe eksempel til etterfølgelse. Tvert i mot , og derfor klart diskvalifsert som kandidat etter min mening. Andre må selvsagt bare mene det de vil.

Ja vi må tydeligvis alle si noe. Ser at du helt tydelig er den sorten selv så spar deg å rette på meg. Ozzy er en av de aller viktigste personen i musikkhistorien. Så kan jo du "mene" noe annet om du vil. Jo da, han er et eksempel til etterfølgelse, og heldigvis har visse blitt tvunget til å slutte å brenne slike som ham i bakgården sin.

 

[Edit]

Mulig kommentaren din var rettet til en annen. Isåfall får du unnskylde.

Endret av malmanomar
Lenke til kommentar

Ja, det var rettet til innlegget kl. 22.32 fra signaturen "Raxzer". Der er slik, at har man ikke sitert et innlegg, kan du regne med det er svar/kommentar til innlegget rett ovenfor :)

Som følge av nye tekniske endringer, er vi nemlig blitt anmodet om å sitere minst mulig, for å unngå at det bygger seg opp såkalte "sitatpyramider".

 

Å prestere hevde at "Ozzy er en av de aller viktigste personer i musikkhistorien." sier ikke bare noe om manglende forståelse og kunnskap om litt av hvert, men også sitt om hvilke holdninger som florerer.
Ikke bare et dårlig eksempel til etterfølgelse av årsaker nevnt en rekke ganger, men også totalt overvurdert og overpromotert av en kynisk bransje, og en forledet, negativt lada konsummasse. Der er mange undervurderte artister, som ligger milevis over det der, hva angår talent, musikalitet osv.

Lenke til kommentar

Å prestere hevde at "Ozzy er en av de aller viktigste personer i musikkhistorien." sier ikke bare noe om manglende forståelse og kunnskap om litt av hvert, men også sitt om hvilke holdninger som florerer.

Ikke bare et dårlig eksempel til etterfølgelse av årsaker nevnt en rekke ganger, men også totalt overvurdert og overpromotert av en kynisk bransje, og en forledet, negativt lada konsummasse. Der er mange undervurderte artister, som ligger milevis over det der, hva angår talent, musikalitet osv.

 

Hvis du ikke er enig med at han betyr noe, trenger han i det hele tatt å være viktig, da? Han er kjent, og ikke bare litt kjent heller. Han var født i Birmingham, og kanskje de ville vise at de er stolte over hva de har.

 

Det er ikke tåpelig å kalle opp en flyplass etter han. Det er derimot tåpelig å irritere seg over at noen ønsker å gjøre det.

Lenke til kommentar

 

Å prestere hevde at "Ozzy er en av de aller viktigste personer i musikkhistorien." sier ikke bare noe om manglende forståelse og kunnskap om litt av hvert, men også sitt om hvilke holdninger som florerer.

Ikke bare et dårlig eksempel til etterfølgelse av årsaker nevnt en rekke ganger, men også totalt overvurdert og overpromotert av en kynisk bransje, og en forledet, negativt lada konsummasse. Der er mange undervurderte artister, som ligger milevis over det der, hva angår talent, musikalitet osv.

 

Hvis du ikke er enig med at han betyr noe, trenger han i det hele tatt å være viktig, da? Han er kjent, og ikke bare litt kjent heller. Han var født i Birmingham, og kanskje de ville vise at de er stolte over hva de har.

 

Det er ikke tåpelig å kalle opp en flyplass etter han. Det er derimot tåpelig å irritere seg over at noen ønsker å gjøre det.

 

 

Det som jeg anser viktig, er som sagt å påpeke, at han er et dårlig eksempel til etterfølgelse for unge oppvoksende mennesker. Derfor.

 

En slik type er et dårlig ideal og forbilde. Å oppkalle såpass større allmenne ting som en hoveflyplass etter noe slikt, er med å legitmere at å "være en slik" er helt ok, ja sogar noe veldig greit som fortjener offentlig heder liksom. Det er med å prege på en negativ demoraliserende måte.

 

Det blir som om man skullle velge å omdøpe Flesland til "Varg Vikernes airport". Ja satt på spissen det selvsagt, men bare for å illustrere poenget.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...