Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen ble gravid, jeg ønsker abort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja at noe så digg som puling kan få uønskede konsekvenser er urettferdig, og når det atpåtill er så overraskende og uforutsette konsekvenser som at puling kan føre til barn må man vel nesten kalle det dobbelt urettferdig :-)

Vær glad du ikke fikk herpes, det varer hele livet. Barnebidrag tar slutt om en 18 års tid :green:

Lenke til kommentar

Går heller i fengsel enn å betale barnebidrag, og det mener jeg! Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

Nei, det gjør du ikke. Loven tar nemlig høyde for sånt tull. Du kan ikke velge fengsel istedet for bidrag. Du blir skyldig pengene til staten, som "legger dem ut" for deg. De pengene tar de der de kan få dem, for eksempel gjennom tvungent lønnstrekk om du noensinne får deg jobb.

 

Du kan selvsagt velge å bli uteligger. Lykke til!

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå skal jeg være ærlig. Det hadde ikke vært så ille om jeg uheldigvis hadde fått barn med den jenta jeg er sammen med nå, hun er mye penere enn den jeg utnyttet,

 

men den dama er så feit at det ikke er bra for henne å være gravid! hun er STYGG, jeg måtte bare tømme og rømme pga jeg skinna meg.

 

Det prinsippet jeg har er at jeg må få barn med den jeg har sterke følelser for, ikke den jeg hadde 0 følelser for!

 

Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

Du er tydeligvis et betydelig mindre rasjonelt menneske enn hoveddelen av befolkningen siden du i ditt sinn måtte ha sex med noen du ikke hadde noen tiltrekning eller følelser for fordi du selv følte du hadde et nedsatt utseende etter en hårklipp.

 

Det er bare en riktig vei fremover, og det er at du og moren gir forholdet er forsøk. Du må se forbi smålig overfladiskhet som at du synes hun har noen kilo for mye eller at du kanskje ikke har noen følelser for henne akkurat nå. Du kjenner henne jo tross alt ikke mer enn fem minutter med stønning.

 

Om du med viten og vilje ikke gir barnet en sjanse på foreldre som bor sammen er du mindreverdig. Et rasshøl, rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er kanskje kynisk og et rasshøl, men jeg er en fornuftig kar. Jeg tenker mer på fornuft enn følelser, og det er også viktigere!

 

Hun var mer rasshøl mot meg, som ikke sa noe før nå. Hadde hun sagt det et par måneder før, hadde jeg slått henne i magen, og det mener jeg. Har aldri vært så provosert i hele mitt liv før!

 

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om henne, men når hun sier det som hun sier så blir jeg bare oppgitt. Tenk å ødelegge andres liv? Hvorfor vil hun ha barn med meg, er det fordi jeg har et bedre utseende enn henne?

 

 

 

Jeg sier hun er stygg osv, sannheten svir men sånn er det. Jeg vil ikke ha en unge med en jente på 164 som veier like mye som meg 70kg. + At det ikke passer, men dere skjønner vel sikkert at for min del så hadde det ikke skada å få barn med Heidi Klum uansett for å ta et eksempel :p

 

Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker mer på fornuft enn følelser, og det er også viktigere!

 

v.s.

 

... men dere skjønner vel sikkert at for min del så hadde det ikke skada å få barn med Heidi Klum uansett for å ta et eksempel :p

 

Ta denne angivelige fornuften i bruk, og legg følelsene (som vitterlig er det du gir uttrykk for hele tiden her) til side. Fornuften sier at du skal bli far, bruk den når du vurderer hva du skal gjøre med saken.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fornuft? Nå tuller du vel? Det er ikke mye fornuftig i det du sier. At hun har noen kilo for mye på kroppen kan ikke være så viktig. Om du hadde tenkt deg om, så kunne du også kommet frem til at pillene ikke alltid virker. De skal gjøre det, men prevansjon er ganske enkelt ikke en garanti for ikke å bli gravid. Klart hun skulle sagt ifra til deg så snart hun visste at hun var gravid, men der er det også mange følelser (kanskje hun var redd?) som kan ha gjort at hun ikke ville si noe. Du fortsetter å kommentere hvor stygg du synes hun er, og det er totalt lavmål. Jeg blir provosert av å se hvordan du klarer å snakke om et annet menneske. Det høres ikke ut som at noen av dere har gjort riktige valg, men du har tross alt sagt deg villig til å ta eventuelle konsekvenser (som å få et barn) da du hadde sex med henne.

Ellers vil jeg si gratulerer som pappa!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vel begrenset med håp i hauet til en 18 åring men tja du burde innse her og nå at du slipper ikke unna noe, barnebidrag er noe du blir nødt til å betale når du får en jobb om du er faren, så du må jo ta å kreve en farskaps test for å bekrefte om du er faren eller ei.

Er du faren så burde du tenke deg litt om for greit du liker kanskje ikke dama men ta ikke det ut over barnet som fortjener å ha 2 foreldre, har selv vokst opp med en far som ikke har brydd seg å det er jo ikke akkurat den beste følelsen, om du driter i alt så fortjener du den økonomiske byrden de neste 18 årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Unnskyld gutter, men dere vet at om dere gjør en dame gravid så har dere ikke en dritt dere skulle sagt? Det er hennes kropp og hun gjør hva hun vil.

 

 

Jepp, det er det vi diskuterer. Og det som er problemet.

 

Voksne folk får passe på å bruke kondom viss de er så redde for å få barn.

 

Det var dette med overforenkling da. Kvinner lyver minst like mye som menn. En del psykologistudier tyder på at de faktisk lyver langt mer. Vi menn er ganske enkle. Det er få av oss som setter pris på god drama. Når vi sier at vi vil knulle deg betyr ikke det at vi er klare for å få barn. Prevansjon må være kvinnens hovedansvar, fordi det er hun som har all makt, og som kan lyve om det. Dersom den biologiske faren ikke skriver under på et papir som sier at han godtar foreldreansvar og også eventuelt får minst 50% omsorg så burde han ikke holdes ansvarlig. Kvinner har all makt FØR de blir gravide, ETTER at de blir gravide, og ETTER at barnet er født.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...