Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen ble gravid, jeg ønsker abort


Anbefalte innlegg

Synest meir synd på den stakkars jenta som var så uheldig å rote seg borti ein som deg.

 

You reap what you sow (literally).

Er ikke første gangen ei jente med vilne blir gravid med noen "tilfeldige" for å bli alenemamma og få barnebidrag...

Om dette er tilfelle nå eller ikke veit nok bara dama, men det er langt ifra sikkert TS var den eneste som utnyttet andre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får søsknene mine vite det? Jeg vil HELST ikke det.

Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

Forstår ikke helt den bekymringen du har for at familien må vite det. Hadde noen av brødrene eller søstrene mine sagt at de ventet unge hadde det bare vært en gladnyhet . Tror du ikke de blir glade når de får vite at de skal bli onkler og tanter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Burde vært mulig å inngå en kontrakt før sex hvor man kunne frasi seg alt ansvar hvis kjerringa blir gravid.

 

Også kanskje en kontrakt der man kan frasi seg ansvaret for handlingene sine generellt? Idiot.

 

Trådstarter: Man the fuck up! Slike holdninger som det der er så på trynet at jeg har ikke ord. DU tok valget om å ha sex med henne, DU tok valget om å ikke bruke kondom, DU tok valget om å "bruke henne".

 

DU tok valgene, DU tar konsekvensene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sånn jeg leser det var det dama som valgte å ha ungen, ikke han. Og kan TS klandres her når hun hadde sagt at hun gikk på piller? Om hun ikke ønsket ungen så skulle man da tro at adopsjon var et tema når hun fant ut at hun var gravid.

 

Blir for lett å klandre guttene som sitter i slike situasjoner mener jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Også kanskje en kontrakt der man kan frasi seg ansvaret for handlingene sine generellt? Idiot.

 

Trådstarter: Man the fuck up! Slike holdninger som det der er så på trynet at jeg har ikke ord. DU tok valget om å ha sex med henne, DU tok valget om å ikke bruke kondom, DU tok valget om å "bruke henne".

 

DU tok valgene, DU tar konsekvensene.

Dama har tatt en del av valgene også da, både for seg selv og TS

Dama valgte å lyve om prevansjon, valgte å ha sex, valgte å beholde barnet samt valgte å ikke informere mannen før abort ikke var ett alternativ, sånn at en evt. samtale om temaet mellom frivillig mor og påtvingt far var umulig.

Mannen valgte å stole på dama, noe han tydeligvis aldri burde gjort. Etter det var alt dama sitt valg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Unnskyld gutter, men dere vet at om dere gjør en dame gravid så har dere ikke en dritt dere skulle sagt? Det er hennes kropp og hun gjør hva hun vil.

 

Det eneste "lyspunktet" for TS her er om han kan bevise at hun opplyste han om graviditeten så sent som han sier så kan han gå rettens vei for å bli fritatt for, eller måtte betale et mindre barnebidrag. Har vært saker der mannen har sluppet å betale, men da har de kunnet bevise, stort set gjennom vitner, at kvinnen bevisst holdt graviditeten skjult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Optimalt sett syntes jeg mannen burde kunne ta "abort" på papiret, altså å signere ett papir innen for en tidsfrist som fritar mannen fra alt med barnet.

På den måten vil både mannen og dama få samme muligheter, bortsett fra at dama har veto-rett når det gjelder abort, vil dama ta det er jeg enig i at mannen ikke skal ha noe å si, men vil dama ha barn og mannen ikke burde mannen kunne komme seg unna, slik dama kan.

 

Syntes ingen skal bli tving til å bli forelder uten at de selv vil det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Uff, tror jeg skal ta vasectomi om noen år, leser lignende historier her inne hele tiden. Man kan jo ikke pule med kondom helt trygt heller. Du snur ryggen et lite øyeblikk eller går på do så tar kjerringa kanskje sæden i en sprøyte og sprøyter det inn.

 

Related:

 

ajr6f.jpg

 

 

Voksne folk får passe på å bruke kondom viss de er så redde for å få barn.

 

Du vet at en kondom er kun ~98% sikker ikke sant? Hvis man er uheldig og er en av de 2% vil man fremdeles sitte der med ei dame som har deg i et balletak og kan tyne deg for barnebidrag i 18 år.

 

Kinda related:

 

vsOsj.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Vel siden gjort er gjort, og ALLE får vite om det før eller siden ville jeg gått ut på Facebook og forklart hva for en møkka kjerring moren er, at hun løy og alt det der. Bare for å være et skikkelig rævhøl.

TS burde være den voksne i dette tilfelle og la dette være. Sånne rykter klarer fint å spre seg uten hjelp av den uheldige mannen eller facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal jeg være ærlig. Det hadde ikke vært så ille om jeg uheldigvis hadde fått barn med den jenta jeg er sammen med nå, hun er mye penere enn den jeg utnyttet,

 

men den dama er så feit at det ikke er bra for henne å være gravid! hun er STYGG, jeg måtte bare tømme og rømme pga jeg skinna meg.

 

Det prinsippet jeg har er at jeg må få barn med den jeg har sterke følelser for, ikke den jeg hadde 0 følelser for!

 

Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...