Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen ble gravid, jeg ønsker abort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å tvile på om jeg faktisk er faren, og det er positivt, pulte hu bare 1 gang, og da måtte jeg bokstavelig talt runke for å komme, jeg kom ikke i henne.

 

Det er en annen kandidat jeg mistenker er faren, men han er ganske brun i huden (han er kurder for å gi et hint) hun sa at de hadde sex for å gjøre meg sjalu, men det funka ikke, kan det hende at det er han? babyen trenger ikke nødvendigvis å være brun for at han skal være faren?

 

Kan man gjøre en kvinne gravid om man selv ikke får orgasme? Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg begynner å tvile på om jeg faktisk er faren, og det er positivt, pulte hu bare 1 gang, og da måtte jeg bokstavelig talt runke for å komme, jeg kom ikke i henne.

 

Det er en annen kandidat jeg mistenker er faren, men han er ganske brun i huden (han er kurder for å gi et hint) hun sa at de hadde sex for å gjøre meg sjalu, men det funka ikke, kan det hende at det er han? babyen trenger ikke nødvendigvis å være brun for at han skal være faren?

 

Kan man gjøre en kvinne gravid om man selv ikke får orgasme? Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

 

ja det kan du for det kan renne ut sæd

Lenke til kommentar

Dette er ting jeg lærte meg i mine tidlige tenår, når du selv har en penis så burde du da kunne se/lukte/kjenne at det kommer sæd ut mens du runker, og ikke bare når du kommer.

 

Føler ikke heller at han fortjener noen respekt overhode. Les tråden! Er du støt at det jeg sier så rapporter meg. Knappen er rett ved siden av ''Multisitat'', som er rett ved siden av ''Svar''.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Tenk litt på jenta! Hun som må bære fram barnet!

FAtter ikke at dere gutter kan være så kort tenkte!!!

 

Det var DU som gjorde henne gravid!

 

du har nå to valg:

 

1. Være en stygg dritt unge som ikke stiller opp for damen og barnet.

 

2. Bli en mann og hjelpe henne.

 

Du skal bli far! SKJERP DEG!

Ærlig talt, så har kvinnen et valg om å ta abort, hun MÅ ikke bære fram barnet, kan ikke skjønne hvorfor det er så vanskelig. Skjønner TS godt, det burde ikke være et problem for en kvinne å ta abort, spesielt hvis forholdene var slik TS nevnte.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ærlig talt, så har kvinnen et valg om å ta abort, hun MÅ ikke bære fram barnet, kan ikke skjønne hvorfor det er så vanskelig. Skjønner TS godt, det burde ikke være et problem for en kvinne å ta abort, spesielt hvis forholdene var slik TS nevnte.

Men det er ofte - av ulike årsaker - vanskelig, selv om du ikke skjønner det, og selv om du mener det ikke burde være et problem.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ærlig talt, så har kvinnen et valg om å ta abort, hun MÅ ikke bære fram barnet, kan ikke skjønne hvorfor det er så vanskelig. Skjønner TS godt, det burde ikke være et problem for en kvinne å ta abort, spesielt hvis forholdene var slik TS nevnte.

Hun må ikke bære fram barnet akkurat som hun må ikke ta abort.

Det er opp til hver enkelt og bestemme for seg selv, enn må ikke velge det ene eller det andre.

 

Edit: siste setning kan tolkes på flere måter, men satser på at de fleste forstår hvordan den er ment.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg begynner å tvile på om jeg faktisk er faren, ...

Nå har vel noen og enhver her lurt på om du "er" faren til noe som helst. At du putter inn en uanmeldt reserve fra sidelinjen på side 6 gjør oss ikke mindre skeptisk. Sjalusimotivet passer liksom ikke helt med bildet du tegner i førstepost og senere poster.

 

Når vi svarer er det under forutsetning av at tråden er alvorlig ment. Om du faktisk er faren, dersom tråden er det, kan vi ikke svare på for deg. Det kan bare en farskapstest, om du vil gå den veien.

 

Det endrer ingen verdens ting på de svarene du har fått så langt. Din oppførsel - og hennes - er akkurat den samme uansett.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Det er en annen kandidat jeg mistenker er faren, men han er ganske brun i huden (han er kurder for å gi et hint) hun sa at de hadde sex for å gjøre meg sjalu, men det funka ikke, kan det hende at det er han? babyen trenger ikke nødvendigvis å være brun for at han skal være faren?

 

 

 

Kanskje den lubne kvinnen har trodd at snauskaller blir ekstra interesserte hvis eks en Kurder blir slengt på bordet ...? Det kan like gjerne være en løgn for å få deg til å bli ved hennes side.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Obvious troll is too obvious..

Mange av disse i det siste, og merkverdig hvor mange som svelger krok og snøre.

 

Jeg synes det er aktverdig at såpass mange tar seg tiden det tar, å få lufta ut av diverse troll - bedre å punkterer idiotiet på et trygt sted, som dette - fremfor å møte problemet i andre former.

 

:)

Lenke til kommentar

Ja, i Norge kan kvinnen bestemme om hun vil ta abort frem til og med 12. uke av svangerskapet. Det er gratis, og en får til og med dekket deler av reisekostnadene for å komme seg til sykehuset. Det er ingen aldersgrense på abort.

Jeg vet at det er gratis å gå på skolen i norge, men ikke vet at det er gratis å ta abort.

Folk liker gutter i kina, så mange foreldrene bestemme til å ta abort om de vet det er ei jente :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg vet at det er gratis å gå på skolen i norge, men ikke vet at det er gratis å ta abort.

Folk liker gutter i kina, så mange foreldrene bestemme til å ta abort om de vet det er ei jente :hrm:

Det har vel også noe med at familien til jenta må betale for bryllupet, eller tar jeg veldig feil nå? Mener i alle fall at det var en grunn før i tiden.. :) Kan vel hende at det har utviklet seg litt vekk fra det, om det i det hele tatt var slik det var.

Lenke til kommentar

Er det noen som burde steppe inn for alenemødre er det staten, som er hovedbenefaktor av denne "rekrutteringen".

Du mener altså at det er vi som arbeider og betaler skatt som skal betale for at du og mange andre ikke gidder eller har lyst til å bruke kondom, hvor mye ville det kostet tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...