Gå til innhold

HBO Nordic er lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ræva muligheter? Mange millioner låter til enkel avspeling via pc / mobil til 100 kr i mnden, er da langt i frå ræva. Hadde aldri forventa at fleire kunne bruke HBO samtidig, og blir dermed ikkje skuffa. At det går med Netflix betyr jo at eg kan dele på kontoen med dama, men hadde ikkje hatt problem med å betale fullpris for det.

 

Ein ting er å stille krav til kvaliteten på streaming og den tekniske løysninga. Det handler om god brukervennlighet. Å stille krav til at fleire kan bruke same kontoen samtidig blir for dumt. Dei skal jo strengt tatt også tene penger på produktet sitt.

Er ikke måten de markedsfører produktet sitt på at du skal kunne streame så mye du vil for et fastbeløp??
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig kommer HBO. Har prøvd Netflix i to måneder nå og en større samling av b-filmer og gamle serier skal man leite lenge etter. Blir en sann glede og tre inn i det fantastiske HBO-universet.

Ja det blir jo fantastisk. Kan ikke vente med å signe opp raskt nok for en tjeneste som ikke engang har b-filmer. Er også veldig spent på om de faktisk kommer til å lansere serier ca. samme dag som i USA, eller om det er ren løgn. Med tanke på HBO Nordic sin så langt useriøse oppførsel så er jeg dessverre fristet til å tro det siste.
Lenke til kommentar

Er det noe jeg har missa her? Har de en begrensning på hvor mye (antall timer) en kan streame i måneden?

Jepp, plutselig er ikke "streame så mye du vil" faktisk "streame så mye du vil" da kontoen din "låses" mens du bruker den slik at ingen andre familiemedlemmer kan bruke den. Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jepp, plutselig er ikke "streame så mye du vil" faktisk "streame så mye du vil" da kontoen din "låses" mens du bruker den slik at ingen andre familiemedlemmer kan bruke den.

"du" representerer vanligvis enkeltindivider, i motsetning til ord som "dere" eller "familie". Når fikk "du", i "streame så mye du vil", den naturlige betydningen "alle mennesker i din familie og slekt"?

:S

Endret av Gormers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"du" representerer vanligvis enkeltindivider, i motsetning til ord som "dere" eller "familie". Når fikk "du", i "streame så mye du vil", den naturlige betydningen "alle mennesker i din familie og slekt"?

:S

Om jeg har sære interesser og vil streame to eller flere streamer på engang så er dette innenfor rammene "ubegrenset streaming". Men likevel så skal jeg altså ikke få ubegrenset streaming. Endret av Vice
Lenke til kommentar

Om jeg har sære interesser og vil streame to eller flere streamer på engang så er dette innenfor rammene "ubegrenset streaming". Men likevel så skal jeg altså ikke få ubegrenset streaming.

Så det faller deg naturlig at "ubegrenset mengde" tolkes som "ubegrenset antall samtidige menger med ubegrenset streaming"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er så vanskelig å forstå med ordet ubegrenset? Hva om de lanserte tjenesten som gratis? (Det er 100% gratis, men i tillegg du må betale 948kr pr. år...)

 

Jeg synes Spotify burde cappe på 2, slik som Netflix gjør for premium users. Men det du krever er jo hinsides all fornuft. Du må jo skjønne at de ikke kan ha "ubegrenset antall samtidige streams", da ville jo hundrevis av mennesker kunne sitte på samme abonnement...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg synes det er påfallende hvordan folk som ikke bryr seg noe særlig om forbrukerrettigheter alltid henger på buler med kvalitets-øl. :p

 

Fixed. Betaler heller 79,- for 0,35l med god øl, enn 45,- for en halvliter gult sprudlevann.

 

Jeg lurer også på hvor jeg gir inntrykk av at jeg ikke er opptatt av forbrukerrettigheter?

Lenke til kommentar

Ser ingenting noen steder om HBO kommer til å ha en app for PS3 eller andre konsoller, noen som vet om det kommer? Har blitt såpass glad i netflix-avspilleren på PS3 at det blir nedtur hvis ikke HBO vil ha noe tilsvarende. Har ikke særlig behov for å se film på mobilen og ingen planer om å bytte ut TVen med en smartere med det første.

Lenke til kommentar

Jeg synes Spotify burde cappe på 2, slik som Netflix gjør for premium users. Men det du krever er jo hinsides all fornuft. Du må jo skjønne at de ikke kan ha "ubegrenset antall samtidige streams", da ville jo hundrevis av mennesker kunne sitte på samme abonnement...

Hvor ofte er det hundrevis av mennesker befinner seg på samme IP? Er ikke verre enn det.
Lenke til kommentar

Hvor ofte er det hundrevis av mennesker befinner seg på samme IP? Er ikke verre enn det.

 

Så det du sier, det skaper egentlig ikke et problem for deg. Du ønsker bare å kverulere?

Jeg ville forresten ha foretrukket mulighet for bruk på 2 enheter samtidig uavhengig av IP. Da kunne jeg brukt det på telefonen når jeg var på trening, og kona mi kunne brukt det hjemme f.eks.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

"Don't worry, be happy"

 

I Norge hadde vi ikke nesten noe VOD de to siste årene.

 

Hva de ulike leverer og hva en vil ha en en smakssak.

 

Tingen er å glede seg at det endelig er mulig å velge blant flere VOD leverandører og at det har endelig kommet til Norge.

 

Ingen grunn å øke pulsen p.g.a mangler. Dette er en innkjøringsfase, det kommer seg nok og kan bare bli bedre, så det er bare glede seg.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hvorfor tror folk stadig at bare fordi man er misfornøyd med ett aspekt av noe, så sitter man med 180 i puls, påbegynnende magesår og pulserende årer i tinningen av ren sinne?

 

AtW

 

Tja, jeg har Piratebay. Så om jeg ikke er fornøyd med en gitt tjeneste, ja da laster jeg det bare ned i 1080p på Piratebay. Spiller ikke noen rolle for meg. Jeg får ingen sinnesymptomer, jeg bare ender opp med å ikke bli kunde. Ikke verre en det.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...