Gå til innhold

Brønnteknikk og gå TIP om igjen.


Jokkas

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Gammel topic, men gidder ikke åpne ny :tease:

Teller det noe hvor du bor i forhold til skolen du søker på? Jeg bor i trondheimsområdet, men vil søke på sots til neste år.
Har ca 5.2 i snitt nå, og satser på bedre til våren. Noen få timer fravær pga brekt fot, så jeg måtte på sykehuset noen runder, men søker om fratrekk av dette til våren. Ikke noe annet fravær i det heletatt.

Tror dere jeg kommer inn? :dribble:

Lenke til kommentar

Så hvor i landet jeg bor nå, i forhold til skolen har ikke noen å si?

 

Det har noe å si, søker du i ett annet fylke må ditt fylke kjøpe plass i det fylke du vill gå. For å få vite mer om dette bør du snakke med rådgiver på skolen. Husker ikke helt hvordan dette fungerer.

 

Ang fravær, selv om det ikke teller når du søker deg inn på Vg2 så anbefaler jeg deg å slette det om du har mulighet til det. Iallefall dokumentere det. Dette kommer til å "forfølge" deg i alle år om ikke, den smellen kjenner jeg til fra personlig erfaring...

Lenke til kommentar

 

Det har noe å si, søker du i ett annet fylke må ditt fylke kjøpe plass i det fylke du vill gå. For å få vite mer om dette bør du snakke med rådgiver på skolen. Husker ikke helt hvordan dette fungerer.

 

Ang fravær, selv om det ikke teller når du søker deg inn på Vg2 så anbefaler jeg deg å slette det om du har mulighet til det. Iallefall dokumentere det. Dette kommer til å "forfølge" deg i alle år om ikke, den smellen kjenner jeg til fra personlig erfaring...

Skal snakke med rådgiver om det snart :)

 

Har dokumentert fraværet, og skal søke om å slette det når skoleåret er over :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takk for svar :)

 

Sikkert ett dumt spørsmål, men koster det noe å gå vg2 brønnteknikk på SOTS? evt hvor mye?

Du har sikkert funne ut hvordan det fungerer no, men jeg tror at trondheim kjøper plasser i Kristiansund eller lengre nord. De pleide å kjøpe plasser i Bergen for noen år siden, men så kom det skoler lengre nord.

(Kilder læreren min)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...