Gå til innhold

Test: Huawei Ascend D Quad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jævla sugen på å kjøpe denne, men er jævla skeptisk mtp at jeg har ekstremt mange småfeil på min nåværende tlf, Huawei U8800.

 

Har også et par spørsmål:

 

1. Bruker den micro-sim?

2. Er batterikapasitetet den eneste forskjellen i XL-versjonen?

3. Har den NFC?

4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3?

Lenke til kommentar

1. Usikker på den, men tror nok det er snakk om vanlig sim. (google it)

2. Ja

3 Nei

4. Nei

 

 

Jeg er jævla sugen på å kjøpe denne, men er jævla skeptisk mtp at jeg har ekstremt mange småfeil på min nåværende tlf, Huawei U8800.

 

Har også et par spørsmål:

 

1. Bruker den micro-sim?

2. Er batterikapasitetet den eneste forskjellen i XL-versjonen?

3. Har den NFC?

4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3?

Lenke til kommentar

Ser ut som en ok tlf, men jeg ville avventet med kjøp til 4.1 er lansert. 4.1 er syyyyykt mye bedre enn 4.0.4 (erfaring fra 4.0.4 til 4.1 på sgsIII).

 

Altså, vent med å kjøpe denne. Om den ikke får 4.1 "snart", bør det være en grunn til å ikke kjøpe huawei. Får den 4.1, er det et knallkjøp. Den ligger jo godt under SGSIII og HTC sin toppmodell i pris.

 

Alternativt kan det jo være at Nexus 4 blir et bra kjøp når den kommer.

Lenke til kommentar
4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3?
Delvis.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.beansoft.eyespy.free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5iZWFuc29mdC5leWVzcHkuZnJlZSJd

 

Den fungerer ikke like bra som SGSIII sin smart-stay, men den er bedre enn ingen ting.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er jævla sugen på å kjøpe denne, men er jævla skeptisk mtp at jeg har ekstremt mange småfeil på min nåværende tlf, Huawei U8800.

 

Har også et par spørsmål:

 

1. Bruker den micro-sim?

2. Er batterikapasitetet den eneste forskjellen i XL-versjonen?

3. Har den NFC?

4. Har den noe lignende funksjon som "smartopphold" som finnes på S3?

 

Jeg har også u880, og jeg holder på å bli sprø! Henger seg opp hele tiden så må slå av og på lockscreenen for å kunne fortsette å f.eks skrive sms... Wifi virker ikke, roame kan jeg ikke lenger, og i det hele tatt, dritttelefon! Så derfor er jeg jo skeptisk til huawei, men når jeg prøver å finne telefoner som kan passe dukker huawei sine opp som aktuelle... så jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Noen som har noe nytt å melde om denne kommer til å få Jelly Bean eller ikke?

 

Elkjop.no selger den for 1995,- i dag. Fristende med en 4-kjerners mobil med god skjerm til under 2 lapper, men den store usikkerheten om hvorvidt den i det hele tatt vil få JB gjør meg skeptisk. Føles veldig waste å kjøpe en unødvendig treg mobil fordi produsenten ikke gidder å levere software som utnytter hardwaren bedre.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...