Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville i grunn blitt mer overrasket om utviklerne bak God of War ikke brukte QTE i det hele tatt.

De er teknisk sett ikke utviklerne av God Of War det er det Santa Monica Studios som er. Ready at Dawn står bak Daxter, God Of War Chains Of Olympus, God Of War Ghost Of Sparta, Wii porten av Okami og nå The Order 1886

Lenke til kommentar

På PS4 mener du? Det er nok lenge til. PS4 selger fremdeles kjempegodt og prisen er allerede veldig lav i forhold til produksjonskostnader, så utenom spesielle kampanjetilbud i høytider og slikt, så tror jeg denne prisen vil holde seg lenge.

 

Først må nok Sony se en varig tendens til at salget svikter, eller de finner det for godt å lansere nye utgaver (for eksempel slik som PS3 slim). Så jeg vil tro det holder seg minst et år til, men kan også være 2-3 eller mer, vanskelig å si uten å kunne spå bevegelsene i markedet. :)

 

 

Hmmm, tror jeg skal vente og se før jeg kjøper The Order. Selger det dårlig vil det nok fort falle i pris. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

 

 

Det kommer jo ann på hvor bra spillet er. Men ja, jeg kan ikke huske sist gang jeg brukte 20 timer på et lineært spill. Diablo 2?

TLOU?

 

20 timer på The Last of Us??? Si meg, spilte du uten TV?

 

Jeg tror mange går glipp av mye bra i spill fordi de løper igjennom :) Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vet av erfaring at jeg normalt bruker en god del mer tid en de raskeste spillerne. Så når jeg ser 5 timer så er det garantert 10-12 timer for meg.

Jupp det er alltid noen som skal lage et poeng ut av hvor fort de klarer å kave seg gjennom et spill. Helt uaktuelt for meg. Det blir som å spise god mat raskest mulig. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...