Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett på fingrene ødelegger helt friksjonen i stikkene, rett og slett. Vasker meg alltid før jeg skal spille.

 

 

Nei chips og slikt hører ikke til i nærheten av gamepads i mitt hode :)

 

 

Ingen rører mine stikker før dem har vaska seg.

 

 

Word. Wash up before you start playin'.

Hallelujah!

Så har Grete Roede-gjengen fått sagt sitt :D

 

Uansett, mine feite tykke chipsfingre har aldri slitt gummien av tidligere konsoller.

(Fra PS1->P4. Xbox->XboxOne, og en liten Wii kjilt innimellom.)

Så får dere koser dere med gummien deres, så henter jeg en pose chips.

Det er jo tross alt lørdag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Neida, mine lanserings stikker har slitt seg greit de, selv uten chipsfingre :p Ble noe forundret når jeg satt med fanget fullt sort rusk de første ukene. De slet seg ned til ett visst punkt før jeg fikk ett sett med slike Kontrol Freak hetter eller hva faen de heter, liker forhøyningen de gir. Så mine er i grunn ikke så slitt som enkelte andre sine her inne sikkert er, men at Sony har tatt på seg billig-buksene under produksjonen av DS4 er nok ikke så mye å tvile på.

 

Gummien på DS3 stikkene mine har ikke antydning til slitasje.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Neida, mine lanserings stikker har slitt seg greit de, selv uten chipsfingre :p Ble noe forundret når jeg satt med fanget fullt sort rusk de første ukene. De slet seg ned til ett visst punkt før jeg fikk ett sett med slike Kontrol Freak hetter eller hva faen de heter, liker forhøyningen de gir. Så mine er i grunn ikke så slitt som enkelte andre sine her inne sikkert er, men at Sony har tatt på seg billig-buksene under produksjonen av DS4 er nok ikke så mye å tvile på.

 

Gummien på DS3 stikkene mine har ikke antydning til slitasje.

Ingen av de fire gamepadene til kameratene mine viser tegn til slitasje, så er vel noe i det at det er en hel haug som er feilprodusert. Har dog vært borti at en stikke har smuldret opp før, det var ene gamepaden til 360en min. Det er nå rett og slett fordi den er slitt i stykker av ekstremt mye bruk :p

Lenke til kommentar

Stikkene på min launch-PS4 sin DS4 begynte å falle fra hverandre etter noen få uker, mens bror sin kjøpt rundt mai måned er av en helt annen kvalitet/feel og viser ingen tegn til slitasje. Det er/var helt klart en "feil" med en rekke av kontrollerne til å begynne med, det har vel Sony selv bekreftet. Jeg sier "feil" fordi jeg faktisk digger det materialet de brukte på stikkene. Foretrekker de over den nye hardere varianten. Nesten verdt å måtte bytte de ut etter forfall :p

 

Det er ikke før nå nesten et år senere at jeg faktisk har slitt gjennom gummien og plasten på stikkene titter frem. Bestilte 10 stk nye på ebay for 50kr eller noe.

Lenke til kommentar

har en ps4 og to ds4 kontrollere som knapt er pakket ut av esken. har ikke engang kjøpt spill, og gta5 blir det første.

 

kontrollerne er giktiske. ingen problemer med stikkene eller knapper, sett bort fra l og r knappene. spesielt l2 og r2. det knirker noe voldsomt i perioder. likt på begge kontrollerne, både den medfølgende og den kjøpt frittstående.

 

kanskje jeg bare skal finne frem wd40 fra garasjen og smøre opp elendigheten!

Endret av ostenxx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...