Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies.

Skrevet

Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies.

konsollen gjør dette viss man setter den i standby ,modus

Skrevet

Om jeg setter playstation i standby modus, kan destiny laste ned i løpet av natten? Eller er det en funksjon man kan sette på når maskinen skal slå seg av i løpet av natten?

Skrevet

Om jeg setter playstation i standby modus, kan destiny laste ned i løpet av natten? Eller er det en funksjon man kan sette på når maskinen skal slå seg av i løpet av natten?

la spillet stå på så går du til strømsparingsinnstillinger så kan du velge hvor lenge konsollen skal stå på før den skrur seg av automatisk, regner med destiny blir lastet ned fra en annen server så standby virker nokk ikke med dette spillet, var det samme med ffxiv online oppdateringer

Skrevet

Nei. Min PS4 har stått i standby siden begynnelsen av juni, og ingenting har blitt lastet verken opp eller ned. Alt i settings sier at den skal synce.

Skrevet

Har du playstation plus? Ser ut som alt kan synkes kun om du har playstation +. Jeg har ikke playstation plus og gidder ikke å kjøpe det før jeg virkelig har bruk for det. Skal kjøpe Fifa og andre online spill og da trenger jeg det :D

Skrevet (endret)

Nei. Min PS4 har stått i standby siden begynnelsen av juni, og ingenting har blitt lastet verken opp eller ned. Alt i settings sier at den skal synce.

du får ikke beskjed når dette er utført på ps4, men det kan og vær att du skrur på konsollen akkuratt når en ny oppdatering har komt, jeg vet att jeg somregel gjør dette, men viss du går til opplastninger inne i varslinger så ser du om ting blir lastet opp

80% nedlastet av betaen, jaja spørs om jeg får spille før kl 01.00 :hmm:

Endret av Leffi78
Skrevet

Hvis den laster ned oppdateringer og laster opp saves uten å gi beskjed om det, hvorfor må jeg da laste ned oppdateringer og laste opp saves manuelt når vekker PS4en?

Skrevet

Snart 7 GB nå, dette blir spennende. Hva syns dere som spiller nå?

Har forresten en kode til overs, bare å sende melding dersom noen ikke har fått sin kode enda! :)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Grei beta, skulle dog ønske det var mer. De har litt balanse issues enda, men regner jo med at det blir fikset til release. Dog det skal sies, og jeg er ikke noen spesielt mp fan pvp messig, men det var skuffende kjedelig i destiny også.

Skrevet

Likte det jeg rakk å prøde i kveld/natt. Gleder meg til å spille mer på warlocken min i morgen tidlig ;) ble kastet ut av serverne noen ganger men beta er beta

Skrevet

Er det en måte jeg kan få en betanøkkel på nå, i helgen? Kan godt forhåndsbestille, men vil forhåndsbestille et sted jeg kan kansellere ordren på, er fortsatt usikker på om Destiny er noe for meg.

Skrevet

Er det en måte jeg kan få en betanøkkel på nå, i helgen? Kan godt forhåndsbestille, men vil forhåndsbestille et sted jeg kan kansellere ordren på, er fortsatt usikker på om Destiny er noe for meg.

Amazon.co.uk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...