Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kjører nettverkskabel og du wifi på konsollen ? Wifien på PS4 er faktisk helt bedritent, og kudos til sony og implementere gammeldags vare her forresten. Eneste hvor faktisk One er bedre :p

 

Eller du bor lengre unna sentralen din, og da får lavere hastighet om det er snakk om nett via de gamle kobberlinjene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Han kjører nettverkskabel og du wifi på konsollen ? Wifien på PS4 er faktisk helt bedritent, og kudos til sony og implementere gammeldags vare her forresten. Eneste hvor faktisk One er bedre :p

 

Eller du bor lengre unna sentralen din, og da får lavere hastighet om det er snakk om nett via de gamle kobberlinjene.

Bruker ikke kabel! Tenkte på det

 

Nei han bruker trådløs som meg og vi bor 50 meter fra hverandre. (samme nabolag) Men han har tilgang til canal digital kabel tv, noe som vi ikke får som bor 50 meter i fra området han bor. Merkelig

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

bare lastet ned 2 av 11gb, så regner med jeg ikke får spille før rundt kl 01.00 i natt, 1,2mb/s nedlastingsfart er ikke noe å skrike høyt om, regner med de fleste her inne har bedre linje enn den jeg har

haha nope. Har akkurat like dårlig nett. Kan ikke få bedre :( Og når startet du?

 

Jeg er på 2.04

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

 

bare lastet ned 2 av 11gb, så regner med jeg ikke får spille før rundt kl 01.00 i natt, 1,2mb/s nedlastingsfart er ikke noe å skrike høyt om, regner med de fleste her inne har bedre linje enn den jeg har

haha nope. Har akkurat like dårlig nett. Kan ikke få bedre :( Og når startet du?

 

Jeg er på 2.04

 

35 min siden og er på 2,3 nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...