Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Shadow Fall kan du egentlig fint passere sånn sett. Ser for meg mer spillbarhet i SS da det er open-world.

Selv var jeg ferdig med begge etter å ha fullført historie modus, men så er jeg også av den typen som knapt orker/har tid til å fullføre spill da, med mindre det virkelig er verdt det.

Endret av Mala
Skrevet

Alrighty. For jeg kommer kun til å skaffe shadowfall for singleplayer :p (liker egentlig ikke fps på konsoll, men vil ha spillet pga story :p )

Så da blir det nok second son. Men må først se hvor mye gamestop skal ha for et brukt spill :p

For 550 spenn for et konsollspill er 100-200 for mye enn hva jeg er villig til å betale :p

Skrevet (endret)

Alrighty. For jeg kommer kun til å skaffe shadowfall for singleplayer :p (liker egentlig ikke fps på konsoll, men vil ha spillet pga story :p )

Så da blir det nok second son. Men må først se hvor mye gamestop skal ha for et brukt spill :p

For 550 spenn for et konsollspill er 100-200 for mye enn hva jeg er villig til å betale :p

Shadowfall koster 349,- på PSN Store (EU) nå, hvis ikke noen andre har nevnt det tidligere i tråden.

Singleplayer-spill kjøper jeg alltid på den amerikanske siden. Er vel rundt 360-370,- for nye spill.

Endret av duppsko
Skrevet

Last of Us-bundle ble jo presentert for mange dager siden... Jeg så ihvertfall bilde av den pakka i begynnelsen av uka..

Det var vel rykter av at Amazon.fr hadde lagt den ut. Sony har ikke bekreftet noe før i dag.

Skrevet

Man får også med DLC`en.

Den "left behind"? Skulle akkurat til Google om det siden var reklame for DLCen på ps3, men mente jeg hadde sett at den fulgte med på Remastered.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...