Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hah, tror faktisk jeg må konkludere med at DS4 er min favoritt kontroll denne generasjonen. Jævlig bra jobbet Sony :)

Den sitter bedre enn XOne kontrollen? Gleder meg hvertfall til å prøve ut den nye "triggerfunksjonen" til Xbox.

Forresten Mala, har ikke jeg hatt deg på PSN tidligere? Plutselig borte vekk fra PS4 listen min nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den sitter bedre enn XOne kontrollen? Gleder meg hvertfall til å prøve ut den nye "triggerfunksjonen" til Xbox.

Forresten Mala, har ikke jeg hatt deg på PSN tidligere? Plutselig borte vekk fra PS4 listen min nå...

 

Den ligger så absolutt bedre i hendene min, og så kan jeg på en behagelig måtte bruke 4 fingre fordelt på skulder/trigger knapene. Det bare klaffer når jeg tar den mellom hendene og setter i gang spillingen. Men selve ristingen er veldig tam i forhold til One kontrollen, for jeg fallt virkelig for trigger rumblingen her :p

 

Ja, jeg slettet faktisk alle jeg hadde på PSN for en stund tilbake (med unntak av IRL-venner) Så no hard feelings til folket der ute! PS3 ble aldri brukt online med unntak av Fall og man og Warhawk for en kort periode likevel ;)

 

Ville starte med blanke ark med PS4, det er klart det er denne konsollen som skal få kjørt seg online denne generasjonen ettersom One er forbeholdt eksklusive titler.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som fant ut hva slags kabel man må ha for å koble ps4 til forsterker?

Du kan bruke hdmi eller optisk kabel,

Med hdmi så kobler du ps4->forsterker/receiver->tv ( mn du må ha en surround forsterker som har hdmi in og ut. Med optisk kabel så kobler du ps4 til forsterker og vanlig hdmi fra ps4 til tv:)

Lenke til kommentar

Hah, tror faktisk jeg må konkludere med at DS4 er min favoritt kontroll denne generasjonen. Jævlig bra jobbet Sony :)

 

 

 

original.jpg

 

 

Da burde jeg strengt talt hatt slike hender. Har spilt på Sony's konsoller i over tiår :tease:

Kan være noe med at jeg varierer kontrollere omtrent hver dag.

Det er flere som liker DS4 over X1 sin, jeg er en av dem også.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Nå har prøvd både XB1 kontroller og har DS4 hjemme, vil forsatt si at XB1 kontroller er bedre egnet for FPS spill men DS4 føles bare bedre. det eneste jeg kan klage på er at DS4 sine analog sticks er litt kortere enn DS3. og da blir det enda vanskeligere å sikte.

Tror jeg kommer til å bruke control freaks på DS4 fra nå av.

Lenke til kommentar

Da burde jeg strengt talt hatt slike hender. Har spilt på Sony's konsoller i over tiår :tease:

Kan være noe med at jeg varierer kontrollere omtrent hver dag.

Det er flere som liker DS4 over X1 sin, jeg er en av dem også.

You and me both :p

 

Men PS1 kontrollen i sin tid var jo faktisk en sinnsyk deilig overgang det også :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som vet om hvor lenge den digital-version upgraden varer? Ser at BF4 koster 269,- på PStore idag.

 

Men jeg får neppe tak i konsollen min før 2-3 januar.

 

Gamestop sin kampanje er jo over nå, så det er jo ute av bilde.

 

Står OFFER EXPIRES 28/03/2014 inne på den rabatterte BF4 PS3 butikksiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...