Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Takk.

 

Endrer navnet som kommer opp på innloggingslista nå, jeg vil jo helst ha PSN-nicket der og ikke mitt fulle navn, men virker som at man må bruke både fornavn og etternavn. Jeg kan f.eks. ikke bare sette oscrue10 der. Fantastisk. Kan heller ikke sette et tall som fornavn, slik at jeg kunne fått "1 oscrue10", "2 nestebruker" osv. Wow, jeg kan ikke bruke oscrue10 som etternavn overhodet, på grunn av tallene.

 

Gir ingen mening å ha mitt fulle navn på en hel haug med brukere.

 

Du deler bare navnet ditt med folk du spesifikt sender forespørsel om dette til. Dere må begge akseptere denne for at noen av dere skal kunne se navnet til den andre. Det navnet du ser er for intern bruk på din PS4 med mindre du går gjennom den nevnte prosessen. Ikke forsøk å sabotere navnet ditt, da det er meningen det skal være riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det meldt hw-problemer på ps4 som ble solgt i Europa i dag?

Kommer helt garantert til å være noe problemer, har en litt bang anelse med maskinen her nå. Men får se, den frøs ihvertfal her for litt siden.

 

Måtte gå fra den litt, når jeg kom tilbake var den treg som bare det før den stoppa helt opp. Måtte dra ut strømkabelen, og fungerer greit akuratt nå.

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=playstation%204&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=5&periode=

 

Tragisk. De fleste ber om dobbel pris eller mer.

 

Håper at ingen er så desperate og dumme at de kjøper av noen av disse. Selgerene her er med på å ødelegge for de som virkelig vil ha konsollen.

 

Å ta +1000kr, altså 4500-5000 hadde jeg synes vært ok.

Det er jo kjøpers/selgers marked. Hvis noen tullinger er villig til og betale 8000-10 000.- kr for et produkt som er vanskelig og få tak i så hvorfor ikke.

Jeg sjøl ble faktisk tilbudt 8000,-kr for kølappen min på Elkjøp Notodden i dag. Men jeg takka høflig nei :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...