Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kan ikke klage på det ihvertfall!

 

Det blir uansett ikke et COD kjøp for min del, testet det foregående helg på 360, og ble ikke imponert av brettene i det hele tatt.

 

Men jeg føler på den at det er litt dårlig launch lineup, noe som gjerne ikke er så rart med tanke på titlene som er sluppet i år på PS3.

Foreløpig er det kun AC4 jeg skaffer meg med en gang. Vurderte både knack og kz tidligere, men slått det fra meg for nå. Et spill om gangen :p

 

 

Skulle selvfølgelig ønske jeg var en av de heldige som fikk en PS4 nå, men skal nok greie å vente til fredag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hos meg bråker den kun når den starter opp disken, men roer seg ned. Den der tok jo helt av!

alle blurayspillere bråker når de spinner opp plater, så vi kan nokk være glade for alle spill blir innstallert på konsollen, viss ikke hadde nokk de fleste hatt støyproblemer hos både Xone og Ps4

 

Bare en uke igjen til lansering wooohooo :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Fifa 14 på den amerikanske nettbutikken. Vil jeg da kunne spille Fifa på alle mine profiler, selv de som har norsk bruker? Og i så fall, spiller jeg da på den europeiske psn eller den amerikanske? Takk for all hjelp!

 

ja du kan bruke spillet på alle profiler + du spille med alle norske og resten av verden, samme oplegg som om man kjøper spillet i butikken i norge, alle spill er sonefrie :)

Lenke til kommentar

 

ja du kan bruke spillet på alle profiler + du spille med alle norske og resten av verden, samme oplegg som om man kjøper spillet i butikken i norge, alle spill er sonefrie :)

Hvorfor kjøper vi da fysiske spill som idioter på norske nettbutikker til 550 kr, når de ligger til 60 dollar (350 kr) på amerikansk PSN?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...