Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kansellere min bestilling på Knack etter å ha lest om spillet dessverre. Får nesten litt vondt inni meg når jeg tenker på å gjøre det. Hadde tro på at dette skulle bli et underholdende og spennende spill, men nå har jeg mine tvil. Kampsystemet bruker bare en knapp og banene er ekstremt lineære. Kanskje jeg kjøper Skylanders Swap Force istedenfor. Er dette et helt bekreftet launch-spill (på elkjøp/lefdal står det at "utgivelsesdato kommer")?

Jeg gjorde det i går etter å ha lest anmeldelsene. Satser heller på at det dukker opp på ps plus.
Lenke til kommentar

Skylanders SF skal være bekreftet til release ja :) Er kommet i USA.

 

http://www.joystiq.com/2013/11/11/skylanders-swap-force-swaps-next-gen-release-date-out-tomorrow/

 

Det passer meg bra :-) Knack var veldig gøy på messen men hvis det er det samme du gjør i 12-13 timer så kjøper jeg det heller til redusert pris senere. Og plutselig er det et PS Plus spill om et halvt år også, man vet jo aldri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=715140

 

DS4 har en batteritid på hele 8 timer..

Det er nesten en tragedie om det er sant. På det verste kan man faktisk måtte ladde flere ganger i løpet av en dag.

Giantbomb sa det samme

 

De sa også at hvis du har en blank tv skjerm og du spiller i mørket. Syntes lyset fra light baren veldig godt. Og man kan ikke skru av lyset på kontrolleren.

 

Luree på om det er lyset som drar strøm, men det er vel led lys så hørtes rart ut det og

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Giantbomb sa det samme

 

De sa også at hvis du har en blank tv skjerm og du spiller i mørket. Syntes lyset fra light baren veldig godt. Og man kan ikke skru av lyset på kontrolleren.

 

Luree på om det er lyset som drar strøm, men det er vel led lys så hørtes rart ut det og

Ser ikke helt poenget med den light baren eller. Kunne like så godt bare vist om du er 1,2, 3 eller 4 playeren.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med den light baren eller. Kunne like så godt bare vist om du er 1,2, 3 eller 4 playeren.

 

Poenget er vel at kameraet skal kunne se den. Det kan forsåvidt ha en nytteverdi (spillet kan automagisk flippe skjermer eller plassere folk i slåssespill etter hvilken side av sofaen lyset kommer fra, tilsvarende det Kinect gjør), men jeg tipper det blir omtrent like nyttig som Sixaxis-teknologien var på PS3.

Lenke til kommentar

Burde vel gå at de kommer med en update som kan skru av det lyset? For jeg tipper at de kommer til å få mange klager på det lyset der.

 

For eks nå jeg ser på film og har kontrollen ved siden av meg vil jeg jo ikke at det skal lyse opp alt der jeg sitter i mørket.

 

hehe Sixaxis ja, det har jeg kanskje brukt 10 ganger totalt siden den konsollen kom ut :p

Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=715140

 

DS4 har en batteritid på hele 8 timer..

Det er nesten en tragedie om det er sant. På det verste kan man faktisk måtte ladde flere ganger i løpet av en dag.

What?! Hvordan er det du regner? Lade flere ganger om dagen, spiller du i mer enn 16 timer daglig eller?

 

Og no way DS3 varer i 30 timer. Den er tom i løpet av en dag. Kanskje den klarer 15 timer.

 

DS4 burde dog vare mer enn 8 timer da, det er jeg enig i. Men jeg har bestilt en ekstra, så lader en mens jeg bruker den andre, akkurat som jeg gjør på PS3.

Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

What?! Hvordan er det du regner? Lade flere ganger om dagen, spiller du i mer enn 16 timer daglig eller?

 

Og no way DS3 varer i 30 timer. Den er tom i løpet av en dag. Kanskje den klarer 15 timer.

 

DS4 burde dog vare mer enn 8 timer da, det er jeg enig i. Men jeg har bestilt en ekstra, så lader en mens jeg bruker den andre, akkurat som jeg gjør på PS3.

 

Hvordan jeg regner? De er faktisk 24 timer i et døgn. Det kan forkomme at man spiller i mer enn 8 timer på en dag. Så lader man en gang, og en gang til = flere ganger.

I tillegg så blir vel batteritiden dårligere over tid. Så fort kan den sikkert holde i rundt 5 timer ish.

Lenke til kommentar

 

Hvordan jeg regner? De er faktisk 24 timer i et døgn. Det kan forkomme at man spiller i mer enn 8 timer på en dag. Så lader man en gang, og en gang til = flere ganger.

I tillegg så blir vel batteritiden dårligere over tid. Så fort kan den sikkert holde i rundt 5 timer ish.

Svært så negativ du valgte å være. Hvis du spiller så enormt lenge i strekk tror jeg du uansett bør ta deg en pause og tenke litt over om du ikke skal gjøre noe annet en liten stund. F.eks. spise. Hvis det er noe som skjer en gang innimellom så tror jeg ikke du dør av å spille med kabel en liten stund for å lade opp igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må da være lov å kritisere batterilevetiden på kontrolleren, det er ikke imponerende godt batteri i den. Jeg synes det er ok med ca 8 timer. Wii U kontrolleren kan man vel bruke i ca 3 timer før den dør, så det finnes verre altså!

 

Liker aldri at spill kræsjer på nylanserte konsoller som Killzone ShadowFall visstnok gjør. Jeg håper bare det faktisk er spillet sin skyld og ikke selve konsollen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...